ویدیو گیم پلی جدید بازی Judas منتشر شد | انتشار اطلاعات تازه و هیجانانگیز
جزئیات جدیدی از بازی Judas به اشتراک گذاشته شده است. این بازی جدیدترین اثر کن لوین، خالق سری BioShock است. استودیوی بازیسازی Ghost Story Games، تیم توسعه جدید کن لوین تعدادی از رسانههای منتخب از جمله آیجیان و جف کیلی را برای تجربه بازی Judas به مدت ۵ تا ۶ ساعت دعوت کرد. اکنون این رسانهها نظرات خود را در مورد بخشهایی که از بازی تجربه کردهاند به اشتراک گذاشتهاند.
IGN در گزارش خود از بازی Judas بهعنوان یک اثر تیراندازی اول شخص روایی یاد میکند که از نظر گیمپلی لحظهبهلحظه برای طرفداران BioShock آشنا خواهد بود. شخصیت اصلی بازی Judas، یهودا نام دارد. او زنی است که قبلا مرده بود، اما حالا در قالب یک بدن که مجددا چاپ شده است (احتمالا شبیه کلون یا احیا) در یک سفینه فضایی به اندازه یک شهر بهنام میفلاور (Mayflower) حضور دارد. این سفینه آخرین بازماندگان نسل بشر را از زمین به سیارهای جدید بهنام Promia Centauri منتقل میکند.
یهودا با سه رهبر سفینه تام، نفرتیتی و هوپ تعامل دارد و بازیکن باید تصمیم بگیرد به کدام یک کمک کند، زیرا خوشحال کردن یک رهبر ممکن است دیگری را عصبانی کند. این ساختار روایت توسط لوین روایت لگویی نامیده میشود.
جف کیلی در ویدیویی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، اولین برداشتهای خود از بازی Judas را به اشتراک گذاشت. او میگوید: «این بازی تا حدودی هنوز حس و حال یک بازی بایوشاک را دارد. تمام چیزهایی که از یک بازی BioShock انتظار دارید، در اینجا وجود دارد. قدرتهای دست، هک کردن، لحظات سینمایی فوقالعاده، شخصیتهای عالی و داستانی غنی. اما پشت صحنه اتفاقات بیشتری در جریان است، توضیح دادن یا نمایش دادن این موضوع در یک تریلر واقعا سخت است.»
جف کیلی همچنین اشاره میکند که ساخت بازی به هیچوجه تمام نشده است که این نشان میدهد ممکن است تا انتشار آن زمان زیادی باقیمانده باشد. شما در ادامه میتوانید ویدیویی را که توسط جف کیلی منتشر شده است و شامل لحظاتی از گیمپلی بازی Judas میشود تماشا کنید:
در اکتبر سال ۲۰۲۰ گزارش شد که بازی بعدی لوین در حال ورود به مراحل پایانی تولید است. در یک آگهی استخدام قدیمی برای استودیو گوست استوری گیمز که در آن زمان از این اثر بهعنوان یک بازی علمی-تخیلی نقشآفرینی عمیق یاد میکرد، نوشته شده بود که این بازی توسط تیمی با کمتر از ۳۵ نفر ساخته میشود.
کن لوین در سال ۲۰۱۴ استودیو Irrational Games، سازنده بازیهای بایوشاک را تعطیل کرد تا یک استودیو کوچکتر بهنام گوست استوری گیمز تأسیس کند. در آن زمان لوین اعلام کرد که استودیوی او که تحت مالکیت تیک-تو قرار دارد و در ابتدا شامل ۱۵ کارمند میشود و روی ساخت بازیهای دیجیتالی با محوریت داستان و قابلیت تکرار بالا تمرکز خواهد کرد.