نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲

ناشران بازی نگران پشتیبانی از ایکس باکس در آینده هستند

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که عملکرد ضعیف ایکس باکس در اروپا، ناشران را به تجدید نظر در ادامه پشتیبانی از این کنسول واداشته است.

ناشران ترد پارتی در حال تجدید نظر در مورد ادامه پشتیبانی از کنسول‌های ایکس باکس در آینده هستند. براساس گزارش جدیدی از کریس درینگ، رئیس GamesIndustry.biz موضوع غالب کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) هفته گذشته، جایگاه مایکروسافت و ایکس باکس بود.

او در پادکست GI Microcast گفت: «موضوع دیگری که از یک شرکت بسیار برجسته و یک شرکت نه‌چندان برجسته شنیدم، این بود که عملکرد ایکس‌ باکس در اروپا کاملا راکد است.» او ادامه داد: «می‌توانید پوشش ماهانه ما را در مورد بازار بازی دنبال کنید و ببینید که فروش ایکس باکس در حال کاهش است و این روند از سال گذشته شروع شده و امسال حتی افت بیشتری داشته است. جمله‌ای که یک شرکت بزرگ که سال گذشته بازی مهمی منتشر کرد، به کار برد این بود که نمی‌دانم چرا زحمت پشتیبانی از آن را به خودمان دادیم.»

او اضافه کرد که ناشران ترد پارتی درحال‌حاضر بازار را تنها در کامپیوتر و پلی استیشن 5 می‌بینند، البته این گزارش به‌طور خاص به فروش در اروپا اشاره دارد. بااین‌حال، مشخص نیست که ناشرانی که به آن‌ها اشاره شده است، ناشران اروپایی هستند یا استودیوهای مستقر در جای دیگر. رسانه اینسایدر گیمینگ برای بررسی این نگرانی‌های احتمالی با مایکروسافت تماس گرفته، اما تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده