نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰

منتظر بازگشت Mass Effect به دوران اوج باشید

مدیر پروژه نسخه جدید Mess Effect تأیید کرد که توسعه‌دهنده‌های کلیدی سه‌گانه اصلی مجموعه در ساخت این بازی مشارکت دارند.

سال‌های زیادی از روزهای پرشکوه سه‌گانه اصلی Mass Effect گذشته است. با اینکه این سری همچنان طرفدارهای زیادی دارد، پر بیراه نیست اگر بگوییم که اعتبار و محبوبیت این مجموعه علمی-تخیلی در طول سال‌های گذشته به‌شکل قابل توجهی کاهش یافته است. دلیل اصلی این موضوع را می‌توان عرضه بازی Mass Effect: Andromeda دانست. بااین‌حال طرفداران سری می‌توانند از این بابت آسوده خاطر باشند که توسعه قسمت بعدی Mass Effect در دستان افراد باسابقه‌ای قرار گرفته است که برای مدت زمانی طولانی روی این مجموعه کار می‌کنند.

مایکل گمبل، مدیر پروژه قسمت بعدی Mass Effect، در پاسخ به سوالی در توئیتر به طرفداران اطمینان داد که تعدادی از افراد کلیدی در تیم توسعه، از افراد باتجربه و باسابقه سه‌گانه اصلی Mass Effect هستند. به بیان دقیق‌تر، تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان هنری، مدیر نوآوری و کارگردان بازی از سال‌ها پیش روی این مجموعه کار می‌کنند.

این اولین‌بار نیست که چنین اخباری را می‌شنویم. اندکی پس از تأیید رسمی توسعه بازی بعدی Mass Effect در سال ۲۰۲۰، گمبل اعلام کرد که تعدادی از افراد باتجربه سه‌گانه اصلی، ازجمله درک واتز (کارگردان هنری)، برنون هولمز (تهیه‌کننده‌ی اجرایی) و پریش لی (کارگردان خلاقیت)، برای کار روی قسمت بعدی بازگشته‌اند.

مدتی قبل گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد ساخت بازی بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش‌-تولید قرار دارد. گفته می‌شود که این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و احتمالا جهان-باز نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که نسخه جدید مس افکت تا سال ۲۰۲۹ عرضه نشود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده