نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

دمو رایگان Stellar Blade در چند قدمی گیمرها است

شرکت سونی و استودیو شیفت آپ با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار نسخه دمو بازی Stellar Blade رونمایی کردند.

نظر به اینکه بازی‌های Helldivers 2 و Rise of the Ronin روانه بازار شده است، اکنون گیمرها برای Stellar Blade، بازی بعدی استودیوهای پلی استیشن انتظار می‌کشند. تقریبا یک ماه تا عرضه استلار بلید باقی مانده است، اما بازیکن‌ها به‌زودی می‌توانند بخش‌هایی از این بازی اکشن ماجراجویی را پیش از عرضه نسخه کامل تجربه کنند.

استودیو Shift Up با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که دمو رایگان بازی Stellar Blade در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این نسخه آزمایشی امکان تجربه بخش‌های اولیه بازی را فراهم می‌کند و به یک باس فایت منتهی می‌شود. این دمو شامل آموزش‌هایی برای آشنایی با اصول اولیه مبارزات است و گیمرها را برای کاوش به شهر Eidos 7 می‌برد که مورد هجوم Naytiba، آنتاگونیست اصلی بازی قرار گرفته است.

استودیو شیفت آپ اعلام کرد که بازیکن‌ها با تکمیل دمو Stellar Blade می‌توانند انتظار سورپرایز کوچکی را داشته باشند؛ درحالی‌که فایل‌های ذخیره قابل انتقال به نسخه کامل خواهند بود. پیش-دانلود این بازی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد؛ بنابراین طرفدارها دو روز پیش از انتشار استلار بلید می‌توانند به‌سراغ پری-لود بازی بروند.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این بازی به‌عنوان ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد با نایتیباس می‌جنگید؛ هیولایی که به دستور یک نژاد ترکیبی از آلفا و الدر مأموریت دارد تا به پایگاه‌های بشریت حمله و انسان‌های باقی‌مانده را نابود کند. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل داستان اصلی بازی ۲۵ ساعت اعلام شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده