نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

استودیو People Can Fly بازی شوتر PvP برای ایکس باکس می‌سازد

آگهی شغلی استودیو People Can Fly نشان می‌دهد که پروژه ماوریک اثری شوتر بازیکن دربرابر بازیکن خواهد بود.

استودیو People Can Fly در ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعلام کرد که با هنکاری شرکت مایکروسافت روی بازی جدیدی از یکی از آی‌پی‌های قبلی ایکس باکس کار می‌کند. این بازی که با اسم رمز «پروژه ماوریک» شناخته می‌شود، با بودجه ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلاری ساخته خواهد شد؛ هرچند بازیکن‌ها هنوز نمی‌دانند که باید انتظار چه اثری را داشته باشند.

بااین‌حال آگهی شغلی استودیو People Can Fly جزئیات جدیدی از این بازی را در اختیار می‌گذارند. تلاش این توسعه‌دهنده برای جذب طراح مراحل باسابقه نشان می‌دهد که پروژه ماوریک اثری شوتر PvP خواهد بود. «تجربه کار روی آثار شوتر و طراحی نقشه‌های بازیکن علیه بازیکن» از مهارت‌های مورد نیاز برای این کار ذکر شده است.

هنوز معلوم نیست که با اثری کاملا PvP سروکار خواهیم داشت یا اینکه این بازی درکنار بخش بازیکن دربرابر بازیکن شامل حالت‌های PvE و انفرادی نیز می‌شود. این باعث طرح این سؤال می‌شود که استودیو People Can Fly روی نسخه بعدی کدام آی‌پی کار می‌کند؟ این توسعه‌دهنده تولید بازی Gears of War: Judgment را در کارنامه دارد؛ بنابراین آیا این امکان وجود دارد که وظیفه توسعه بازی جدیدی از این مجموعه به آن‌ها سپرده شده باشد؟

استودیو People Can Fly درحال‌حاضر چندین بازی در دست توسعه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به یک بازی مختص واقعیت مجازی، یک بازی اکشن ماجراجویی، یک بازی تازه با همکاری اسکوئر انیکس و یک بازی شوتر نقش‌آفرینی با همکاری پلی استیشن اشاره کرد. افزون‌براین در ماه ژانویه ۲۰۲۴ گزارش شد که مقیاس بازی مشترک این توسعه‌دهنده و شرکت Square Enix کاهش یافته است که منجربه اخراج بیش از ۳۰ کارمند شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده