نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۲

سازنده Baldur’s Gate 3 یک بازی نقش آفرینی بزرگ جدید خواهد ساخت

استودیو لاریان به ساخت یک پروژه نقش‌آفرینی بسیار بزرگ فکر می‌کند که بازی Baldur’s Gate 3 در مقابل آن اثری کوچک شمرده می‌شود.

بازی Baldur’s Gate 3 به طرزی باورنکردنی عظیم است، اما لاریان، استودیو سازنده آن درحال‌حاضر روی پروژه‌ای دیگر تمرکز کرده است که اعضای آن اعتقاد دارند حتی از این بازی نقش‌آفرینی بسیار موفق سال ۲۰۲۳ هم موفق‌تر خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با رسانه گیم‌اسپات، سوئن وینکه، مدیرعامل استودیو لاریان و کارگردان بازی Baldur’s Gate 3 به‌تازگی‌فاش کرده است که این استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی بسیار بزرگ است که تمام ساخته‌های قبلی لاریان در مقایسه با آن آثار بسیار کوچکی محسوب می‌شوند. بااین‌حال، این بازی قرار نیست پروژه بعدی آن‌ها باشد، زیرا به‌نظر می‌رسد فناوری لازم برای ساخت آن هنوز وجود ندارد. وینکه ابراز امیدواری می‌کند که نسل بعدی سخت‌افزارهای گیمینگ آن‌ها را به رسیدن به آن سطح از قدرت نزدیک‌تر کند.

وينكه گفت: «فکر می‌کنم به تکنولوژی‌هایی نیاز داریم که هنوز در دسترس نیستند. مشخصات نسل بعدی [کنسول‌های بازی] هم هنوز معلوم نیست، اما امیدوارم ما را به ساخت این بازی نزدیک‌تر کند.»

درحالی‌که اطلاعات زیادی در مورد بازی بعدی استودیو لاریان در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این پروژه چه بازی‌هایی نخواهد بود. لاریان اعلام کرده است که از لایسنس کردن بازی‌های دنیای Dungeons and Dragons فاصله می‌گیرد، به این معنی که نباید منتظر ساخت بازی Baldur’s Gate 4 یا بسته‌های الحاقی برای بازی Baldur’s Gate 3 باشیم. همچنین با اینکه لاریان قصد دارد درنهایت بازی Divinity: Original Sin 3 را بسازد، به‌نظر نمی‌رسد این بازی پروژه بعدی آن‌ها باشد.

بازی بعدی استودیو لاریان هرچه که باشد، احتمالا تا مدتی خبری از جزئیات دقیق آن نخواهیم شنید، پس فعلا باید کمی صبر کنیم. بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده