نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸

فروش بازی Baldur’s Gate 3 فراتر از انتظار بوده است

کارگردان Baldur’s Gate 3 می‌گوید فروش این بازی از پیش‌بینی استودیو لارین بیشتر بوده است.

استودیو لارین اخیرا تایید کرد هیچ برنامه‌ای برای ساخت بسته الحاقی یا دنباله برای بازی Baldur’s Gate 3 ندارد. سوئن وینکی دراین‌باره خاطرنشان کرد بااینکه لارین در مقطعی از زمان مشغول توسعه بسته الحاقی برای بازی Baldur’s Gate 3 بود اما درنهایت این کار را کنار گذاشت؛ چراکه این تیم به‌دنبال خلق تجربه‌های جدید است و تمایل قلبی برای تکرار یک فرمول موفق جهت کسب درآمد بیشتر ندارد.

با اینکه لارین برنامه‌ای برای گسترش Baldur’s Gate 3 با عرضه بسته‌های الحاقی ندارد اما این بازی هم‌اکنون با فروش بیش از ۱۰ میلیون واحدی خود به موفقیت تجاری چشم‌گیری دست یافته است. حالا مصاحبه جدید کارگردان بازی با گیم‌اسپات نشان می‌دهد که فروش Baldur’s Gate 3 بیشتر از رقم اعلام شده است: «فروش بازی تاکنون تقریبا دو برابر فروش Divinity: Original Sin 2 بوده است و این واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید؛ چراکه بازی Divinity: Original Sin 2 در زمان خودش بسیار موفق بود. این نشان می‌دهد فروش Baldur’s Gate 3 فراتر از آنچه انتظار داشته‌ایم بوده است.»

درحالی‌که استودیو لارین هرگز آمار رسمی فروش Divinity: Original Sin 2 را اعلام نکرده است، اما وینکی در سخنرانی سال ۲۰۱۹ خود در مراسم GDC توضیح داد نسخه اول بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین این کارگردان در مصاحبه سال گذشته با یوروگیمر اعلام کرد Divinity: Original Sin 2 بیش‌از سه برابر بازی اول فروخته است؛ بنابراین از این توضیح می‌توان فهمید فروش بازی دوم حدود ۷.۵ میلیون واحد بوده است. بااین‌حساب آمار فروش بازی Baldur’s Gate 3 به رقم چشمگیر ۱۵ میلیون نسخه‌ای رسیده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده