نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵

دموی بازی As Dusk Falls در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد

مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند دموی بازی As Dusk Falls را تجربه کنند.

چند هفته از عرضه بازی ماجراجویی و داستانی As Dusk Falls روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌گذرد و حال دموی رایگان این بازی در اختیار بازیکن‌های پلی استیشن قرار می‌گیرد. طبق اعلامیه رسمی، مشترکین رده پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند دموی رایگان و یک ساعته بازی As Dusk Falls را تجربه کنند و درنهایت پیشرفت خود در داستان را با خرید بازی کامل ادامه دهند.

بااینکه بازی As Dusk Falls از ژوئیه ۲۰۲۲ روی کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شده بود، خبر عرضه آن برای کنسول‌های پلی استیشن در دسامبر سال گذشته اعلام شد. نسخه پلی استیشن 5 این بازی از برخی ویژگی‌های انحصاری کنسول نسل نهمی سونی استفاده می‌کرد.

داستان As Dusk Falls اتفاق‌های پس‌از سال ۱۹۹۸ را نشان می‌دهد که زندگی و سرنوشت دو خانواده را به‌هم گره می‌زنند. مکانیسم‌های بازی تا حد زیادی روی تاثیر و نتیجه انتخاب‌ها تمرکز دارند و بازیکن با انتخاب خود می‌تواند حادثه‌های سرنوشت‌ساز مربوط‌به یک سرقت اشتباه در سال ۱۹۹۸ را مشاهده کند. خط داستانی بازی چندشاخه است و بازیکن‌ها می‌توانند با دستیابی به موارد لازم، آن‌ها را بررسی کنند.

بازی As Dusk Falls شامل بخش چندنفره با پشتیبانی تا حداکثر ۸ نفر می‌شود و بازیکن‌ها می‌توانند با کنترلر کنسول و موبایل ازطریق برنامه‌ای مخصوص به تجربه همزمان بازی بپردازند. این حالت چندنفره به بازیکن‌ها امکان می‌دهد داستان دسته‌ای خاص از شخصیت‌ها را به روش‌های منحصربه‌فرد تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده