// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵

تریلر جدید Soulframe گیم‌ پلی و داستان بازی را به نمایش می‌‌گذارد

سازندگان بازی Warframe همزمان با انتشار تریلر گیم‌پلی جدیدی از Soulframe، علاوه‌بر داستان بخش‌هایی از جهان این بازی را به نمایش درمی‌آورد.

استودیو Digital Extremes با انتشار تریلری از Soulframe که یک بازی چندنفره در سبک اکشن نقش‌آفرینی است، بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشت. این تریلر درکنار گیم‌پلی بازی، بخش‌هایی از داستان این بازی اکشن نقش‌آفرینی را نیز نمایش می‌دهد؛ داستانی که به‌نظر می‌رسد براساس شعرهای مرتبط با شیوه‌های مختلف بازی، از مخفی‌کاری گرفته تا حمله مستقیم روایت می‌شود.

سول‌فریم که مدت‌ها است در دست توسعه قرار دارد در ماه دسامبر سال گذشته، نسخه آزمایشی اولیه‌ای را دریافت کرد. این پلی‌تست شامل بخشی از جزیره اصلی بازی به‌همراه سیاه‌چال‌های مختلف می‌شد و بازیکن‌ها می‌توانستند گزینه‌های شخصی‌سازی و سیستم‌های پیشرفت آن را آزمایش کنند. همچنین در اوت سال ۲۰۲۳ نمایش عمیق‌تری از گیم‌پلی سول‌فریم منتشر شد که محیط‌ها، باس‌ها و مبارزات بازی را نشان می‌داد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای بازی Soulframe در نظر گرفته نشده است. همچنین پلتفرمی برای بازی تایید نشده است؛ اگرچه می‌توان انتظار داشت برای پی سی عرضه شود.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده