نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

فاینال فانتزی ۱۶ با ویژگی‌های جذابی به‌روزرسانی می‌شود

به‌روزرسانی رایگان ۱.۳۰ فاینال فانتزی ۱۶ ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را به بازی اضافه خواهد کرد.

شرکت اسکوئر انیکس در رویداد PAX East جزئیات مفصلی از دومین بسته‌ الحاقی پولی فاینال فانتزی ۱۶ به نام The Rising Tide را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. بااین‌حال این توسعه‌دهنده ژاپنی برای آن دسته از بازیکن‌هایی هم که تمایل به خرید بسته‌ الحاقی ندارند، محتوای جالبی در قالب به‌روزرسانی رایگان تدارک دیده است.

به‌روزرسانی رایگان آتی بازی Final Fantasy 16 ویژگی Quick Complete را دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند پس‌ از تکمیل یک ماموریت، بدون وقفه به محل دریافت آن بازگردند و در زمان برگشت صرفه‌جویی شود. علاوه‌براین نماد ماموریت‌ها با مضمون جمع‌آوری کلکسیون برای دیوار خاطرات کلایو (Clive’s Wall of Memories) تغییر خواهند کرد تا بازیکن بتواند آن را سریع‌تر در بازی فاینال فانتزی ۱۶ تشخیص دهد.

به‌نظر می‌رسد که بهترین ویژگی تازه در به‌روزرسانی رایگان پیش‌رو مربوط‌به Skill Set باشد که به بازیکن امکان می‌دهد تا پنج مجموعه Abilitiy و Feat را ذخیره کند و در خارج مبارزه یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

شرکت Square Enix تغییراتی در مهارت‌ها و آیتم‌های جانبی اعمال خواهد کرد و گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی دکمه‌های کنترلر را دردسترس قرار می‌دهد. افزون‌براین حالت Photo Mode ویژگی‌های جذابی ازجمله جلوه‌های صحنه و جلوه‌های رنگ دریافت می‌کند. درنهایت بازیکن‌هایی که به جمع‌آوری Orchestrion Roll علاقه دارند، می‌توانند به دنبال ۴۰ مورد جدید بگردند که برخی از آن‌ها در نبرد ایکان‌ها یافت می‌شوند.

توضیحات بیشتر درباره به‌روزرسانی ۱.۳۰ بازی در آینده منتشر خواهند شد. بسته الحاقی The Rising Tide بازی فاینال فانتزی ۱۶ در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ (۱۸ آوریل ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این بسته الحاقی مهارت‌های تازه‌ای برای کلایو به‌همراه دارد و منطقه‌های جدیدی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد. همچنین خریداران این بسته الحاقی می‌توانند در نبرد بقای پایان بازی به نام Kairos Gate شرکت کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده