نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی GTA 6 احتمالا با تأخیر مواجه می‌شود

رسانه کوتاکو در گزارش جدیدی ادعا کرد که بازی Grand Theft Auto 6 احتمالا تا سال ۲۰۲۶ به تأخیر خواهد افتاد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا طرفدارها نباید در سال ۲۰۲۵ منتظر تجربه بازی Grand Theft Auto 6 باشند. رسانه کوتاکو به‌نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که به احتمال قوی عرضه جی‌تی‌ای ۶ به سال ۲۰۲۶ موکول خواهد شد. یکی از دلایل این ادعا درخواست ناخوشایند راک‌استار گیمز از کارمندان برای بازگشت به دفتر و کار حضوری عنوان شده است که می‌تواند به‌خاطر کندی سرعت تولید باشد و منجربه به تأخیری یک‌ساله شود.

این گزارش به این موضوع اشاره نمی‌کند که تأخیر بازی Grand Theft Auto 6 اجتناب‌ناپذیر است، اما ظاهرا شرکت Rockstar Games از برنامه تولید عقب افتاده است و اگر کار به همین منوال پیش رود، گیمرها باید تا سال ۲۰۲۶ برای تجربه بازی منتظر بمانند. هنوز زمان دقیق عرضه جی‌تی‌ای ۶ نیز مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد. البته شایعاتی از انتشار GTA 6 در فوریه ۲۰۲۵ به گوش می‌رسند.

راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر روانه بازار می‌کند و نمی‌تواند به زمان عرضه به نمایش درآمده در نخستین تریلر آثار پایبند باشد. نظر به اینکه Grand Theft Auto 6 با ۱۰ سال فاصله از نسخه قبلی عرضه می‌شود، راک‌استار احتمالا در چنین مسیری قدم نخواهد گذاشت، اما مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو اخیرا اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند این بازی بی‌نقص باشد و در صورت رضایت تیم توسعه از کیفیت نهایی محصول دست به انتشارش می‌زنند.

ریچارد لیدبتر از Digital Foundry اخیرا ادعا کرد که پلی استیشن 5 پرو از پس اجرای GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر نمی‌آید. جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه است. این بازی بسیار مورد انتظار در زمان عرضه دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده