نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹

انتشار بازی Assassin’s Creed Jade عقب افتاده است

طبق گزارش‌ها، انتشار بازی Assassin’s Creed Jade که برای پلتفرم‌های موبایل در نظر گرفته شده بود، تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.

یوبیسافت درحال‌حاضر مشغول ساخت چندین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است، از نسخه‌های اصلی گرفته تا شایعاتی در مورد ریمیک‌های احتمالی و یک تجربه چندنفره مستقل. این شرکت قصد دارد بازیکن‌های پلتفرم‌های جدیدی را به‌عنوان بخشی از این برنامه گسترده هدف قرار دهد. بازی Assassin’s Creed Jade برای مدتی برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید در حال توسعه بوده است و با وعده ارائه یک تجربه کامل جهان باز روی دستگاه‌های تلفن همراه، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد انتظار برای عرضه این بازی طولانی‌تر خواهد بود. براساس گزارشی که توسط رسانه رویترز منتشر شده است، عرضه بازی Assassin’s Creed Jade با تأخیر مواجه شده و عرضه بازی از سال ۲۰۲۴ به سال ۲۰۲۵ منتقل شده است. طبق این گزارش، دلیل این تأخیر تصمیم شرکت تنسنت (شرکت مادر Level Infinite) برای تغییر اولویت‌ها و اختصاص منابع به بازی موبایلی DreamStar بوده است. این بازی به‌عنوان رقیبی برای Eggsy Party، بازی موفق شرکت NetEase شناخته می‌شود.

طبق گزارش‌ها چندین عامل باعث شده‌اند تا تنسنت تمرکز خود را از Assassin’s Creed Jade به پروژه دیگری معطوف کند که این عوامل محدودیت در سودآوری و مالکیت معنوی هستند. به‌طور کلی اقتباس‌های موبایلی از فرنچایزهای بزرگ AAA غربی معمولا سود کمتری به‌همراه دارند. همچنین برخلاف Assassin’s Creed Jade، بازی DreamStar یک آی‌پی داخلی برای شرکت تنسنت محسوب می‌شود. بنابراین هرگونه سودی که از این بازی به‌دست آید، به‌طور کامل متعلق به تنسنت خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که یوبیسافت و Level Infinite چه زمانی به‌طور رسمی تاریخ عرضه نهایی Assassin’s Creed Jade را اعلام خواهند کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده