نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر جدیدی از Silent Hill 2 Remake در راه است

رؤیت پوسترهای ریمیک Silent Hill 2 در فروشگاه‌ گیم‌استاپ احتمالا حاکی از شروع قریب‌الوقوع کمپین تبلیغاتی بازی است.

با اینکه نخستین تریلر Silent Hill 2 Remake با استقبال خوبی مواجه نشد، هنوز طرفدارهای زیادی برای تجربه این بازی انتظار می‌کشند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا گیمرها نباید زمان زیادی را برای انتشار جزئیات بیشتر از سایلنت هیل ۲ ریمیک منتظر بمانند و شرکت Konami برای نمایش این بازی آماده می‌شود.

همان‌طور که کاربری با نام ResiEvilCentral در توئیتر گزارش داد، ظاهرا کمپین بازاریابی ریمیک Silent Hill 2 به‌زودی آغاز می‌شود؛ زیرا پوسترهای این بازی در فروشگاه گیم‌استاپ دیده شده است. جالب اینکه این پوسترها رده‌بندی سنی سایلنت هیل ۲ ریمیک توسط سازمان ESRB را نیز نشان می‌دهند که هنوز رسما منتشر نشده است.

نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه آثار انجام می‌شود، طرفدارها احتمالا نباید زمان زیادی را برای انتشار این بازی منتظر بمانند. بازی Silent Hill 2 Remake در اوایل ماه جاری توسط سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد. پیش از این اتفاق، موتوری اوکاموتو، تهیه‌کننده سایلنت هیل اظهار داشت که بازسازی سایلنت هیل ۲ در مراحل نهایی توسعه قرار دارد.

آخرین تریلر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند. پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که تریلر اخیر سایلنت هیل ۲ ریمیک کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. این بازی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

پوسترهای Silent Hill 2 Remake در فروشگاه گیم‌استاپ


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده