نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹

ریمیک دو بازی Jet Set Radio و Crazy Taxi با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

بازسازی دو بازی کلاسیک Jet Set Radio و Crazy Taxi با آنریل انجین 5 انجام می‌شود.

به گزارش یکی از افشاکننده‌های معتبر که تاکنون افشاگری‌های مختلفی از بازی‌های شرکت سگا داشته است، ریمیک هر دو بازی Jet Set Radio و Crazy Taxi با استفاده از آنریل انجین 5 ساخته می‌شوند. این منبع افشاگر در ادامه توضیح داد بازی جدید Streets of Rage توسط یک استودیوی کانادایی در دست ساخت است و در آینده یک نسخه موبایل از این سری تولید و عرضه می‌شود.

شرکت سگا نسخه ریمیک دو بازی Jet Set Radio و Crazy Taxi را به‌همراه سه بازی دیگر به‌نام‌های Shinobi ،Golden Axe و Streets of Rage را در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی کرد. این بازی‌ها قرار است به‌عنوان بخشی از برنامه‌ تجاری جدید سگا با شعار «دوران جدید، انرژی جدید» به بازار عرضه شوند.

شرکت سگا تاکنون تاریخ عرضه هیچکدام از این بازسازی‌های کلاسیک را اعلام نکرده است اما افشاگر مذکور ادعا دارد بازی Streets of Rage جدید اواخر امسال عرضه خواهد شد. در اوایل سال جاری رسانه اینسایدر گیمینگ گزارش داد شرکت سگا علاوه‌بر پنج بازی رونمایی شده، در حال بازسازی سه بازی دیگر نیز است. این سه بازی ظاهرا Panzer Dragoon ،Neon Genesis Evangelion و Sakura Taisen هستند که سگا هنوز به‌طور رسمی هیچ یک از آن‌ها را معرفی نکرده است.


منبع Insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده