نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶

فروشگاه اپیک گیمز به موبایل می‌آید

شرکت اپیک گیمز از راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی خود روی موبایل‌ها در سال جاری خبر داد.

اپیک گیمز در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد در سال ۲۰۲۴ فروشگاه عرضه محصولات دیجیتالی خود را روی پلتفرم‌های اندروید و iOS راه‌اندازی می‌کند. این بیانیه توسط استیو آلیسون، مدیرکل شرکت اپیک گیمز در جریان نمایشگاه غول‌های تکنولوژی GDC اعلام شد. بااینکه مدیرکل اپیک گیمز جزئیات بیشتری از این برنامه به اشتراک نگذاشت اما کانسپتی از ظاهر فروشگاه اپیک گیمز برای موبایل‌ها را پخش کرد.

استیو آلیسون در ادامه توضیح داد شرکت اپیک گیمز در سال‌های گذشته به‌طور خستگی‌ناپذیر با صاحبان پلتفرم موبایل مبارزه کرده است. در سال‌های گذشته اپیک گیمز با ابرکمپانی‌های فناوری ازجمله اپل و گوگل اختلاف‌های حقوقی متعددی داشت که بیشتر آن‌ها مربوط‌به نحوه مدیریت بازی‌ها و برنامه‌های اپیک گیمز روی دستگاه‌ها در مناطق خاص بوده است.

تصویر رسمی فروشگاه اپیک گیمز روی موبایل

حال اپیک گیمز در مراسم GDC تایید کرد برای دور زدن مقررات و محدودیت‌های ایجاد شده توسط صاحبان پلتفرم‌ها، فروشگاه اپیک گیمز مخصوص گوشی‌های هوشمند را تا قبل‌از پایان سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی می‌کند. شروع فعالیت این فروشگاه همراه‌با مجموعه‌ای از ابزارهای جدید است که به‌طور خاص روی بازی‌های موبایل تمرکز دارند.

باتوجه‌به گزارش‌های اخیر که نشان دادند فروشگاه اپیک گیمز بیش از ۲۷۰ میلیون حساب بازیکن ثبت شده دارد، جای تعجبی نیست که این شرکت بخواهد فروشگاه خود را در دسترس بزرگ‌ترین بازار تجاری بازی‌های ویدئویی یعنی کاربران موبایل قرار دهد تا جامعه مخاطبان خود را به‌طور قابل‌توجهی گسترش دهد.


منبع Insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده