نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

فعلا منتظر بازی MMORPG دنیای League of Legends نباشید

مارک مریل، یکی از بنیانگذاران رایت گیمز اخیرا اطلاعات جدیدی از توسعه بازی MMORPG این استودیو در جهان League of Legends به اشتراک گذاشته است.

به‌نظر می‌رسد توسعه بازی MMORPG دنیای League of Legends که مدت‌ها است استودیوی رایت گیمز روی آن کار می‌کند، از نو آغاز شده است. طبق گزارش رسانه VGC، مارک مریل، یکی از بنیان‌گذاران استودیو در یک رشته‌ توییت طولانی در شبکه اجتماعی ایکس توضیحاتی در مورد روند توسعه این بازی ارائه کرده است.

مریل در این رشته توییت فاش کرد که توسعه MMORPG بدون نام آن‌ها مدتی پیش از اول آغاز شده است. دلیل این کار این بود که بازی در حال تبدیل شدن به یک MMORPG مشابه با بازی‌های موجود در بازار بود و تنها کمی با چاشنی League of Legends و Legends of Runeterra همراه بود. مارک مریل توضیح داد:

«بعد از مقدار زیادی تأمل و بحث و گفت‌وگو، مدتی پیش تصمیم گرفتیم مسیر پروژه را دوباره از اول شروع کنیم. این تصمیم ساده‌ای نبود، اما ضروری بود. ایده اولیه به اندازه کافی از بازی‌های مشابهی که امروزه در بازار وجود دارند، متمایز نبود. ما باور نداریم که شما بخواهید یک MMORPG تکراری با چاشنی دنیای Runeterra را تجربه کنید. برای اینکه واقعا حق مطلب را در ارتباط با Runeterra ادا و انتظارات بالای بازیکنان سراسر جهان را برآورده کنیم، باید کاری انجام دهیم که به‌طور واقعی یک پیشرفت قابل‌توجه برای این سبک بازی به حساب بیاید.»

مریل در ادامه تایید کرد که فابریس کاندومیناس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی جدید این بازی MMORPG انتخاب شده است. او به تجربه کاندومیناس در کار روی پروژه‌های مهم با استودیوی بایوور و خود رایت گیمز اشاره کرد. به‌دلیل ریبوت توسعه بازی، مریل همچنین اعلام کرده است که تیم برای مدت طولانی به خاموشی و سکوت خواهد رفت. به‌گفته مریل، این کار به تیم فضای لازم را برای تمرکز روی پروژه می‌دهد.

Legends of Runeterra

او اضافه کرد: «شروع دوباره مسیر توسعه بازی همچنین به این معنی است که ما برای مدت طولانی احتمالا چندین سال به سکوت خواهیم رفت. این سکوت به تیم کمک می‌کند تا روی حجم عظیم کاری که پیش روی آن‌هاست، تمرکز کند. ما هیجان و اشتیاقی را که برای اخبار جدید وجود دارد درک می‌کنیم، اما در طول این دوره سکوت، خواهشمندیم به ما اعتماد کنید. به یاد داشته باشید، بی‌خبری خوش خبری است، چون این یعنی ما سخت در حال کار هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا چیزی بسازیم که امیدواریم دوستش داشته باشید.»

پروژه ساخت MMORPG دنیای League of Legends از زمان معرفی اولیه‌اش در سال ۲۰۲۰، یکی از مهم‌ترین پروژه‌‌های استودیو رایت گیمز بوده است. این MMORPG درحال‌حاضر نام یا تاریخ عرضه‌ای ندارد. بااین‌حال می‌دانیم که به احتمال زیاد برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. علاوه‌بر‌این بازی، رایت گیمز که اوایل امسال تعدادی از کارکنان خود را تعدیل کرد، در حال حاضر روی یک بازی مبارزه‌ای براساس League of Legends با نام 2XKO نیز کار می‌کند. این بازی مبارزه‌ای برای انتشار در سال ۲۰۲۵ روی پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده