نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

دنباله‌های الن ویک و کنترل با فاصله کمتری عرضه می‌شوند

استودیو رمدی با ساخت دنباله‌های جدید خواهان رشد دو مجموعه Alan Wake و Control و کسب سود بالا از آن‌ها است.

بازی‌های Control و Alan Wake در چند سال اخیر موفقیت‌های چشم‌گیری را نصیب استودیو رمدی اینترتینمنت کردند. بازی کنترل توانست تا به فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند و بازی Alan Wake 2 نیز با ۱/۳ میلیون فروش، سریع‌ترین فروش را بین تمام ساخته‌های رمدی رقم زد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این توسعه‌دهنده بخواهد این دو مجموعه را با انتشار بازی‌های جدید گسترش دهد.

استودیو Remedy به‌دنبال افزایش تعداد بازی‌های جدید Alan Wake و Control است. ترو ویرتالا، مدیرعامل استودیو در گزارش مالی اخیر اعلام کرد که رمدی قصد دارد تا هر دو مجموعه را به‌روش‌های مختلفی گسترش دهد که شامل انتشار دنباله‌ها با فاصله زمانی منظم‌تر می‌شود. باتوجه‌به این واقعیت که بازی Alan Wake 2 حدود ۱۳ سال پس از نسخه قبلی منتشر شد، این خبر می‌تواند برای طرفداران بسیار خوشحال‌کننده باشد.

ویرتالا در این رابطه گفت: «با Alan Wake و Control حالا دو مجموعه شناخته‌شده داریم و هدفمان این است که آن‌ها را به مجموعه‌هایی مطرح‌تر، دارای جامعه کاربری روبه‌رشد، فاصله زمانی منظم‌تر دنباله‌ها و درآمدزایی و کسب سود در سطح بالا تبدیل کنیم.»

ماه گذشته اعلام شد که استودیو رمدی حقوق کامل Control را از ناشر بازی یعنی شرکت ۵۰۵ گیمز خریداری کرده است. باتوجه‌به اینکه استودیو اکنون به‌دنبال شریک جدیدی برای این مجموعه می‌گردد، ویرتالا می‌گوید کنترل کامل مالکیت معنوی به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با تمرکز بر رشد بلندمدت مجموعه‌های Alan Wake و Control تصمیمات درستی در زمینه تولید و کسب‌وکار بگیرند.»

درحال‌حاضر رمدی روی دو بسته الحاقی پولی برای بازی Alan Wake 2 کار می‌کند که هر دو در سال جاری عرضه خواهند شد. بازی Control در مرحله پیش‌تولید قرار دارد؛ درحالی‌که اسپین-آف کو-آپ کنترل با اسم رمز Condor (که ممکن است با نام رسمی FBC: Firebreak عرضه شود) قبل از ماه جولای وارد مرحله تولید کامل خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده