نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

زمان انتشار God of War Ragnarok برای کامپیوتر لو رفت

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که طرفدارها نباید در سال ۲۰۲۴ منتظر نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok باشند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا کاربران کامپیوتر پس از بازی Ghost of Tsushima و بازی Horizon Forbidden West باید منتظر تجربه God of War Ragnarok باشند. یکی از افشاگرهای قابل اعتماد ادعا کرد که نسخه پی‌سی بازی گاد آو وار: رگناروک استودیو سانتا مونیکا در سال ۲۰۲۵ دردسترس باریکن‌ها قرار می‌گیرد.

همان‌طور که Silknigth اعلام کرد، نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ تقدیم گیمرها می‌شود. سونی معمولا آثار بزرگ خود را در همین بازه زمانی برای پی‌سی عرضه می‌کند؛ بنابراین عرضه خدای جنگ در این زمان دور از ذهن نیست. برای مثال The Last of Us در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ به کامپیوتر راه یافت؛ درحالی‌که نسخه پی‌سی Horizon Forbidden West برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

این افشاگر بیان می‌کند که طرفدارها نباید در سال ۲۰۲۴ منتظر نسخه پی‌سی گاد آو وار: رگناروک باشند. با اینکه این موضوع کمی ناامیدکننده است، اما باعث می‌شود که کاربران کانپیوتر بتوانند این بازی را در بهترین حالت ممکن تجربه کنند. البته این موارد هنوز به تأیید سونی نرسیده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر ماند.

بازی God of War Ragnarok درحال‌حاضر در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. این دنباله موفق به فروش ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شد که احتمالا با عرضه نسخه کامپیوتر افزایش چشم‌گیری خواهد یافت.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده