نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

ریمیک مکس پین با بودجه کلانی ساخته می‌شود

طبق اعلام استودیو رمدی، ریمیک مکس پین به‌همراه بازی Control 2 و بازی Condor تا ماه جولای وارد مرحله بعدی توسعه می‌شوند.

با پایان یافتن ساخت بازی Alan Wake 2، به‌نظر می‌رسد که ریمیک تلفیقی دو نسخه اول مکس پین پروژه تک‌نفره بزرگ بعدی استودیو رمدی اینترتینمنت باشد. حالا این استودیو جزئیات بیشتری درباره توسعه این بازی ارائه کرده است. در گزارش مالی جدید، ترو ویرتالا، مدیرعامل استودیو رمدی اینترتینمنت مجددا تأیید کرد که ریمیک مکس پین ۱ و ۲ تا پیش از ماه جولای (تیر) وارد مرحله تولید کامل خواهد شد.

این پروژه پیش از این برای چند ماه در مرحله‌ی آمادگی تولید قرار داشت. علاوه‌براین، ویرتالا اعلام کرد که بودجه این ریمیک به اندازه هزینه ساخت بازی Alan Wake 2 است که طبق گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون یورو بوده است و به‌طور کامل توسط مالکان آی‌پی Max Payne یعنی راک‌استار گیمز تأمین می‌شود.

ترو ویرتالا همچنین تأکید کرد که بازی Control 2 که درحال‌حاضر در مرحله اثبات مفهوم قرار دارد و بازی کو-آپ اسپین-آف سری Control با اسم رمز Condor که مشابه مکس پین، در مرحله آمادگی تولید است، به‌زودی به مرحله بعدی تولید منتقل خواهند شد.

ویرتالا در مورد وضعیت این پروژه‌ها گفت: «ریمیک مکس پین ۱ و ۲ همچنان در مرحله آمادگی برای تولید قرار دارد، تیم در طول سال پیشرفت قابل توجهی داشته است. ریمیک مکس پین ۱ و ۲ با بودجه‌ای مشابه Alan Wake 2، به یک بازی بزرگ و جدید با پتانسیل بالا تبدیل خواهد شد. انتظار داریم که پروژه‌های ریمیک مکس پین ۱ و ۲، بازی Control 2 و بازی Condor در نیمه اول سال ۲۰۲۴ وارد مراحل بعدی توسعه خود بشوند.»

در اوایل سال ۲۰۲۴ ثبت یک علامت تجاری نشان می‌داد که نام رسمی پروژه Condor بازی FBC: Firebreak خواهد بود. فعلا قرار است تا در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار دو بسته الحاقی پولی از سوی استودیو رمدی برای بازی Alan Wake 2 باشیم. این بازی هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده