نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰

ساخت بازی‌ جدید متال گیر به نظر گیمرها بستگی دارد

کونامی پس از عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater مسیر آینده مجموعه را با بررسی بازخورد بازیکن‌ها مشخص خواهد کرد.

مجموعه Metal Gear با ریمیک مورد انتظار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قصد بازگشتی باشکوه را دارد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق این ریمیک مشخص نیست، طرفداران پرشور سری متال گیر از همین حالا درباره آینده این مجموعه پس از انتشار این بازی سوالاتی در ذهن دارند. کونامی می‌گوید که اگر ریمیک متال گیر سالید ۳ با استقبال خوبی مواجه شود، احتمالا شاهد آثار بیشتری از این مجموعه در آینده خواهیم بود.

کونامی به‌تازگی ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای Metal Gear Production Hotline را با حضور نوریاکی اوکامورا، تهیه‌کننده سری متال گیر پخش کرد. در این ویدیو زمانی‌که از اوکامورا در مورد توسعه بازی‌های بیشتر Metal Gear Solid علاوه‌بر Delta سؤال شد، او پاسخ داد که تمرکز تیم توسعه درحال‌حاضر کاملا روی این ریمیک است، اما کونامی پس از عرضه آن تصمیم خواهد گرفت که آیا ریمیک دیگری می‌سازد یا یک نسخه کاملا جدید را توسعه خواهد داد.

اوکامورا در این رابطه گفت: «اول از همه، ما باید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را به بهترین شکل ممکن بسازیم. سپس به‌سراغ بازخورد کاربران خواهیم رفت. شاید آن‌ها بگویند که بهتر است ریمیک بعدی ساخته شود یا اینکه با این تیم، ساخت یک بازی کاملا جدید هم مشکلی نداشته باشد.»

هم‌اکنون بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در حال توسعه است. استودیوی Virtuos نیز درکنار کونامی وظیفه ساخت مشترک این پروژه را برعهده دارد. با اینکه کونامی هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی را اعلام نکرده است، اما پلی استیشن در اوایل سال جاری آن را به‌عنوان یکی از آثار سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده