نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

اخبار هیجان‌انگیزی از Metal Gear در راه است

 از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه بازی‌های Metal Gear در راه است.

شرکت کونامی اخیرا با پخش یک ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای با نام  Metal Gear Production Hotline جزئیات بیشتری از این مجموعه را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. بااین‌حال طرفدارها می‌توانند منتظر پخش یک ویدیو دیگر در آینده نزدیک باشند که براساس ادعای Dusk Golem، افشاگر سرشناس صنعت بازی‌، شامل اخبار هیجان‌انگیزتری خواهد شد.

کونامی توسعه بازی‌ها و ریمیک‌های بیشتری از این مجموعه را براساس بازخوردهای بازیکن‌ها در نظر می‌گیرد. هنوز درباره آثار و زمان عرضه Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 تصمیم‌گیری نشده است؛ بنابراین طرفدارها باید کمی بیشتر منتظر بمانند. پشتیبانی از Vol. 1 هنوز به پایان نرسیده است و محتوای جدیدی برای بازی در راه است.

در این ویدیو صفحه منو بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نیز به نمایش درآمد که ظاهرا در سال ۲۰۲۴ به قفسه فروشگاه‌ها راه خواهد یافت. این احتمال وجود دارد که ویدیو بعدی مجموعه متال گیر از زمان عرضه بازی رونمایی کند. بااین‌حال هنوز چیزی مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» در گذشته شرکت Konami تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی مخفی‌کاری با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و در زمانی نامعلوم دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده