نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

بازی Hi-Fi Rush برای پلی استیشن 5 منتشر شد

بازی اکشن ریتمیک Hi-Fi Rush ساخته Tango Gameworks با تمام به‌روزرسانی‌های پس از عرضه برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد.

پس از عرضه ناگهانی سال گذشته برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر، بازی اکشن ریتمیک Hi-Fi Rush ساخته استودیو تانگو گیم‌ورکس، برای پلی استیشن 5 نیز منتشر شده است. قیمت نسخه استاندارد بازی ۲۹.۹۹ دلار است، درحالی‌که نسخه Deluxe آن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و شامل لباس‌های اضافی، تی‌شرت‌ها، پوسته‌های گیتار و موارد دیگر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را برای پلی استیشن 5 تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Hi-Fi Rush داستان چای (Chai) را روایت می‌کند که برای جایگزینی اندامش در پروژه‌ی Armstrong شرکت Vandelay ثبت‌نام می‌کند. اوضاع به سرعت از بد به بدتر تبدیل می‌شود، چرا که چای با یک بازوی روباتیک جدید مجبور به فرار از دست نیروهای امنیتی شرکت می‌شود. با پیوستن به شخصیت مرموز اما آتشینی به نام پپرمنت (Peppermint)، چای سفری را برای کشف راز پروژه مشکوک Vandelay به نام SPECTRA آغاز می‌کند و در عین حال به‌دنبال تحقق رویای تبدیل شدن به یک ستاره راک است.

شهرت اصلی بازی Hi-Fi Rush به خاطر مبارزات ریتمیک آن است. در این اثر، حملات، الگوهای دشمن و حرکات همگی براساس بیت‌ها هستند، اگر بازیکنان حرکات خود را به درستی با بیت هماهنگ کنند، می‌توانند آسیب بیشتری وارد کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده