نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تعداد کاربران Lies of P از هفت میلیون عبور کرد

استودیو Lies of P اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Lies of P به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

بازی Lies of P را می‌توان یکی از بهترین آثار سال ۲۰۲۳ دانست که با استقبال گسترده منتقدها و بازیکن‌ها مواجه شد. اکنون این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

استودیو Neowiz در توئیت جدیدی اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Lies of P از مرز هفت میلیون در سراسر جهان عبور کرده است. این بازی در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ روانه بازار شد و تقریبا در ۶ ماه چنین دستاوردی داشته است. البته لایز آو پی دردسترس کاربران گیم پس نیز قرار گرفت؛ بنابراین فروش بازی کمتر از تعداد کاربران خواهد بود. توسعه‌دهنده‌ها در ماه اکتبر ۲۰۲۳ اعلام کردند که این بازی در ماه نخست انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.

کرات که زمانی شهر زیبایی بود، با افسارگسیختگی شخصیت‌های عروسکی مرگبار و فراگیری طاعون در زمین به یک کابوس زنده تبدیل شد. گیمرها در بازی Lies of P نقش پی را بازی می‌کنند؛ عروسکی که باید ماجراجویی طاقت‌فرسایی را آغاز کند و با ربات‌های متخاصم روبه‌رو شود. این بازی با الهام از داستان پینوکیو ساخته شد و تا حد زیادی از بازی‌های استودیو فرام‌سافتور نظیر مبارزات آثار Souls و زیبایی‌شناسی گوتیک بلادبورن تأثیر پذیرفته است.

استودیو Neowiz درحال‌حاضر روی بسته الحاقی پولی بازی Lies of P کار می‌کند؛ درحالی‌که دنباله این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد. آگهی‌های شغلی این توسعه‌دهنده نشان می‌دهند که نسخه دوم بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد. این بازی در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس Game Pass قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده