// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴

سی دی پراجکت می‌خواهد موفقیت Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را تکرار کند

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که تیم سازنده می‌تواند دوباره به موفقیت بسته الحاقی Phantom Liberty دست یابد.

بازی Cyberpunk 2077 تا پیش از عرضه Phantom Liberty به‌‌روزرسانی‌های فراوانی در راستای بهبود وضعیت کلی دریافت کرده بود، اما با انتشار این بسته الحاقی درنهایت این اثر موفقیت‌آمیز ظاهر شد. فنتوم لیبرتی در سه ماه اول عرضه بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشت و می‌توان آن را موفقیتی معادل با بسته‌های الحاقی Witcher 3 دانست؛ در شرایطی‌ که بسیاری از طرفداران معتقد هستند که شرکت CD Projekt Red دیگر چنین موفقیتی را تکرار نخواهد کرد، تیم سازنده مسیر متفاوتی را در پیش دارند.

بسیاری از بازیکن‌ها همزمان با شرایط بد سایبرپانک ۲۰۷۷ در سال ۲۰۲۰ امید خود را نسبت به سی‌دی پراجکت رد از دست دادند، اما این شرکت توانست اشتباهات را جبران کند و بازی را به رستگاری برساند. گیب امتنجلو که از سال ۲۰۲۱ مسئولیت کارگردانی سایبرپانک را برعهده گرفت و در روند بهبود بازی بسیار مؤثر واقع شد، طی مصاحبه‌ای از تجربه خود درکنار تیم سازنده برای احیای این بازی گفت.

گیب که از اتفاقات پیش از قبول کردن سمت کارگردانی خود اطلاعاتی نداد اعلام کرد که از نظر او مهم‌ترین تغییر در تیم سازنده آزادی بیان بود؛ این موضوع به توسعه فنتوم لیبرتی کمک کرد و به بخش کلیدی موفقیت آن تبدیل شد. او در ادامه گفت که درست کردن وضعیت سایبرپانک ۲۰۷۷ کار آسانی نبوده است، اما رسیدن به موفقیت بسته‌ الحاقی Phantom Liberty با فعالیت یک تیم سخت‌کوش زیر نظر او غیرممکن نیست.

پوستر بازی Cyberpunk 2077

از نظر او اعتماد یک مولفه کلیدی تلقی می‌شود و با وجود یک تیم که براساس چنین پایه‌ای بنا شده است، تکرار موفقیت Phantom Liberty امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از سازندگان پیش‌تر اعلام کرده بود که دلیل موفقیت فنتوم لیبرتی این بود که توسعه‌دهندگان نیاز داشتند تا با کار زیاد و بهبود شرایط سایبرپانک، موجب رستگاری خود شوند و در همین راستا مدت زمان زیادی را صرف کردند؛ این بیانیه بارها توسط سازندگان دیگر نیز تکرار شد.

CDPR در راستای موفقیت سایبرپانک ۲۰۷۷ و بسته الحاقی‌ آن، اعلام کرده است که کار روی پروژ‌ه‌های جدید خود را آغاز کرده است و دیگر به‌روزرسانی‌های بزرگی را برای این بازی به‌جز رفع مشکلات و باگ‌های کوچک منتشر نخواهد کرد. سی‌دی پراجکت رد هم‌اکنون مشغول توسعه دنباله Cyberpunk 2077 با نام رمز Orion است و علاوه‌برآن، با ساخت بازی Witcher 4 قصد دارد تا مرز‌های آثار مدرن نقش‌آفرینی را جابه‌جا کند.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده