نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲

بازی استراتژیک جنگ ستارگان با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

دو استودیو ریسپاون و بیت راکتور بازی Star Wars استراتژیک خود را با آنریل انجین 5 خواهند ساخت.

شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد ریسپاون با همکاری استودیو بیت راکتور که توسط سازندگان باتجربه سری XCOM تأسیس شده بود، قرار است روی یک بازی استراتژیک جدید از سری Star Wars کار کند. از آن زمان تاکنون جزئیات اندکی از این پروژه منتشر شده است و حال به‌نظر می‌رسد طرفداران اطلاعات جدیدی در اختیار دارند. طبق گزارش یکی از کاربران ردیت، استودیو بیت راکتور اخیرا آگهی شغلی تازه‌ای برای استخدام طراح ارشد نورپردازی منتشر کرده است.

این آگهی نشان می‌دهد بازی استراتژی آینده این توسعه‌دهنده روی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود تا از فناوری Lumen برای نورپردازی واقع‌گرایانه و سینماتیک استفاده شود. درهمین‌حال جزئیات این آگهی نشان می‌دهد بازی آینده روی کنسول‌ها عرضه خواهد شد. باتوجه‌به اینکه عرضه بازی استراتژیک روی کنسول‌ها چندان رایج نیست، استودیو بیت راکتور در آگهی خود تاکید کرده است فرد متقاضی باید تجربه کار روی بازی‌های AAA به‌ویژه بازی‌های کنسولی را داشته باشد.

شرکت EA در سال ۲۰۲۲ همزمان با تایید ساخت بازی استراتژیک جنگ ستارگان توسط ریسپاون و بیت راکتور، در یک بیانیه دیگر اعلام کرد ریسپاون روی یک بازی تیراندازی اول‌شخص و تک‌نفره از سری جنگ ستارگان کار می‌کند. بااین‌وجود توسعه پروژه دوم که یک مزدور مندلورین شخصیت اصلی آن بود، به‌خاطر اخراج‌های اخیر EA لغو شد. خوشبختانه کمی بعد از این اتفاق استودیو بیت راکتور تایید کرد بازی استراتژیک آن‌ها تحت تاثیر اخراج‌های شرکت ناشر قرار نگرفته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده