نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹

چندین بازی جدید از دنیای هیلو در حال ساخت هستند

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در حال استخدام نیروهای جدیدی برای پروژه‌های آینده مجموعه Halo است.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز شاید دیگر روی به‌روزرسانی‌های فصلی منظم برای بازی Halo Infinite کار نکند، اما همچنان محتوای جدیدی برای این بازی تیراندازی در دست توسعه هستند که در آپدیت‌های آینده بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، همان‌طور که تصور می‌کنید، این استودیو احتمالا برنامه‌های بزرگ‌تر و بلندمدت‌تری برای آینده مجموعه Halo دارد و همچنان به جذب نیرو برای کار روی این پروژه ادامه می‌دهد.

برایان جرارد، مدیر بخش ارتباطات استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس در مورد دوره سخت صنعت بازی صحبت کرده است که در آن شاهد تعدیل نیروی گسترده در یک و نیم سال گذشته بودیم. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، رایت گیمز، گروه امبريسر و بسیاری دیگر از استودیوها و ناشران در چند ماه اخیر اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند. جرارد در ادامه نوشت: «اگر برای کسی مفید است، لطفا توجه داشته باشید که درحال‌حاضر چند موقعیت شغلی برای کار روی آینده مجموعه هیلو در استودیو ۳۴۳ اینداستریز وجود دارد.»

مستر چیف در نقشه بخش داستانی Halo Infinite

در توییت برایان جرارد توضیحاتی کوتاه برای تمام موقعیت‌های شغلی که وجود دارند، نوشته شده است و همچنین به بازی‌های آینده Halo اشاره می‌شود: «ما به‌دنبال اسپارتان‌های جدیدی هستیم تا به تیممان برای ساخت نسل بعدی بازی‌ها و تجربیات در این دنیای علمی-تخیلی که برنده چند جایزه شده است، بپیوندند.»

بدیهی است که استودیو ۳۴۳ اینداستریز روی بازی‌های آینده Halo کار می‌کند و گزارش‌های اخیر هم این موضوع را تایید می‌کنند. طبق گزارش‌ها، بازی بعدی Halo که استودیو در حال ساخت آن است، با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه پیدا می‌کند.

علاوه‌بر بازی جدید Halo، شایعاتی مبنی بر ساخت یک بازی بتل رویال Halo توسط استودیوی Certain Affinity نیز وجود داشت، بااین‌حال گزارش‌هایی در رابطه با لغو توسعه این پروژه منتشر شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده