نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

زمان احتمالی عرضه بازی GTA 6 مشخص شده است

براساس شایعات منتشر شده، راک استار نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۵ را بازه مورد نظر برای انتشار بازی GTA 6 انتخاب کرده است.

بدون شک بازی GTA 6 یکی از مهم‌ترین آثار صنعت بازی‌های ویدیویی است که این بازی قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. پس از انتشار تریلر رسمی معرفی بازی GTA 6 حرف‌وحدیث‌های زیادی پیرامون تاریخ عرضه آن شنیده شده است. حال و در جدیدترین اخبار بازی، براساس ادعای یکی از تحلیلگران حوزه بازی‌های ویدیویی، سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ باید آماده تجربه ساخته به‌شدت مورد انتظار راک استار باشیم.

این شخص که پیش از پخش رسمی تریلر بازی GTA 6، تصاویری از صحنه‌های آن را فاش و منتشر کرده بود ضمن بیان این موضوع ژانویه یا فوریه ۲۰۲۵ (دی تا اسفند ۱۴۰۳) را زمان احتمالی عرضه بازی اعلام کرده است. اگرچه تا این لحظه سران راک‌استار و تیم سازنده بازی اطلاعات تکمیلی و دقیقی از زمان عرضه GTA VI اعلام نکرده‌اند، اما باتوجه‌به اطلاعات موجود از منابع معتبر، روند ساخت این بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد.

طرفداران سرسخت این مجموعه احتمالا به یاد دارند که بازی GTA 5 در فصل تعطیلات روانه بازار شده بود و چنانچه صحبت‌ها و شایعات مطرح شده رنگ واقعیت به خود بگیرند به این معنا است که تیم سازنده سیاست متفاوتی نسبت‌به نسخه قبلی اتخاذ کرده است. همان‌طور که در جریان هستید، بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی در تلاش برای عرضه اثر خود در فصل تعطیلات هستند؛ چراکه در این بازه زمانی، آمار فروش محصولات به مراتب بیشتر است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا طی ماه‌های پیش‌رو اطلاعات رسمی و جدیدی از تاریخ عرضه موردانتظارترین و شاید مهم‌ترین بازی چند سال اخیر اعلام خواهد شد یا خیر. لطفا شما هم اگر منتظر عرضه و تجربه بازی GTA VI هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده