// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

منتظر پشتیبانی Dying Light 2 از کراس-پلی باشید

کارگردان سری بازی Dying Light طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که هنوز امکان راه‌یابی قابلیت کراس-پلی به نسخه دوم مجموعه وجود دارد.

بازی Dying Light 2 با اینکه به‌عنوان یک تجربه تک‌‌نفره در نظر گرفته می‌شود، این امکان را به بازیکن‌ها می‌دهد تا بتوانند درکنار یکدیگر به تجربه آن بپردازند. برجسته‌ترین حالت چندنفره در این اثر اکشن نقش‌آفرینی را می‌توان کو-آپ ۴ نفره آن دانست. شرکت Techland در زمان عرضه دایینگ لایت ۲ در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که این اثر در هنگام انتشار از قابلیت کراس‌-پلی پشتیبانی نخواهد کرد و احتمال دارد که در آینده به آن اضافه شود. اکنون با گذشت دو سال طرفداران همچنان مطمئن نیستند که آیا این ویژگی به بازی اضافه می‌شود یا خیر.

تایمن اسمکتالا، کارگردان سری بازی دایینگ لایت طی مصاحبه‌ای با MP1st اعلام کرد که تیم سازنده هنوز امکان پشتیبانی بازی از قابلیت کراس-پلی را بررسی می‌کند، اما این ویژگی اولویت اصلی تک‌لند نیست؛ چراکه این استودیو قصد دارد تا منابع خود را در جهت اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید به قسمت‌های باارزش این اثر صرف کند.

او در این راستا اظهار داشت: «افزودن این قابلیت به بازی هنوز یکی از گزینه‌های روی میز است، اما این موضوع به مدیریت اولویت‌ها، منابع و ارزش واقعی ویژگی‌های مختلف مربوط می‌شود. این رویا همچنان به قوت خود باقی است!»

دایینگ لایت ۲ در زمان عرضه از قابلیت کو-آپ میان-نسلی نیز پشتیبانی نمی‌کرد، اما استودیو تک‌لند درنهایت این ویژگی را به بازی اضافه کرد؛ پس می‌توان انتظار داشت که چنین اتفاقی برای قابلیت کراس-پلی نیز رخ دهد. به‌روزرسانی اخیر نسخه دوم دایینگ لایت سلاح‌های گرم و محتوای جدیدی را به این اثر اضافه کرده است. همچنین انتظار می‌رود که بسته الحاقی پولی بعدی بازی در سال جاری عرضه شود.

بازی Dying Light 2 Stay Human هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده