نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

نام بازی مارولی ایمی هنیگ لو رفت

یکی از افشاگرهای سرشناس نام بازی در دست توسعه استودیو Skydance New Media با تمرکز بر کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه را فاش کرد.

استودیو Skydance New Media به سرپرستی ایمی هنیگ، خالق مجموعه بازی‌های Uncharted در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که روی یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی‌بر روایت AAA از دنیای مارول با تمرکز بر کاپیتان مارول و پلنگ سیاه کار می‌کند. جزئیات زیادی از این ویدیوگیم در دست نیست؛ طوری‌که حتی نمی‌دانیم نام این بازی چه خواهد بود.

بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا یکی از افشاگرهای سرشناس جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کرده است. همان‌طور که Kurasakis، افشاگر بازی Sonic X Shadow Generations ادعا کرد، بازی مارولی در دست توسعه استودیو اسکای‌دنس نیو مدیا با نام Marvel 1943: Rise of Hydra شناخته می‌شود.

در گذشته استودیو Skydance New Media تأیید کرد که وقایع این بازی در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. کاپیتان آمریکا و آزوری، پدربزرگ تی‌چالا، دو قهرمان داستان خواهند بود، اما دو کاراکتر قابل تجربه دیگر نیز در این ماجراجویی به آن‌ها ملحق می‌شوند: گابریل جونز، عضو Howling Commandos و نانالی، رهبر شبکه جاسوسی واکاندا.

استودیو اسکای‌دنس نیو مدیا گفته است که این بازی یک تجربه «شدیدا سینمایی» شبیه آثار قبلی ایمی هنیگ را تقدیم طرفدارها خواهد کرد. با اینکه این بازی دارای چندین کاراکتر قابل تجربه است، از کو-آپ پشتیبانی نخواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده