نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲

به‌روزرسانی آینده Halo Infinite با محتویات جذاب در راه است

توسعه‌دهندگان Halo Infinite تاریخ و جزئیات به‌روزرسانی آینده بازی را مشخص کردند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در یک بیانیه رسمی تایید کرد به‌روزرسانی جدید Halo Infinite در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ (۱۹ مارس ۲۰۲۴) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی شامل بازنگری کلی در شبکه اینترنتی بازی می‌شود تا مشکلاتی ازقبیل عدم همگام‌سازی یا اصابت تیر به بازیکن در گوشه‌ها را رفع کند.

علاوه‌براین سیستم ضدتقلب ایزی آنتی-چیت به بازی اضافه می‌شود تا توسعه‌دهنده بهتر بتواند با افراد متقلب Halo Infinite مقابله کند. استودیو ۳۴۳ اینداستریز دراین‌باره گفت: «با به‌روزرسانی ماه مارس، قابلیت‌های تشخیص و اقدام ضدتقلب ما بهبود می‌یابد و امنیت کلی بازی و توانایی ما برای پاسخ به متقلب‌ها تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.»

مبارزات در بخش چند نفره‌ی Halo Infinite

به‌روزرسانی آینده Halo Infinite شامل تازه‌سازی بخش Squad Battle است و هفت نقشه که توسط طرفداران در Forge Mode ساخته شده‌اند را در دسترس قرار می‌دهد. دو مورد از این نقشه‌ها براساس منطقه Perdition از Halo 4 و Timberland از Halo: Combat Evolved طراحی شده‌اند و سایر نقشه‌ها به نام‌های Refuge ،Randezvous ،Gyre ،Harvest و Behemoth کاملا جدید هستند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در ادامه خاطرنشان کرد جزئیات بیشتر درباره این به‌روزرسانی در یک بلاگ اختصاصی منتشر می‌شود. بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. تیم سازنده قبلا محتوای پس‌از‌عرضه را در قالب فصل‌ها منتشر می‌کرد اما در ادامه رویکرد خود را به انتشار محتوا براساس Operation تغییر داد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده