نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر گیم‌پلی ریمیک متال گیر سالید ۳ به‌زودی پخش می‌شود

ظاهرا طرفدارها باید منتظر نمایش گیم‌پلی، ویدیوهای پشت صحنه و بخش‌های دیگری از ریمیک Metal Gear Solid 3 در آینده نزدیک باشند.

با اینکه آثار مخفی‌کاری زیادی در بازار وجود دارند، مجموعه متال گیر سالید یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های این سبک به‌حساب می‌آید. این مجموعه دوباره با بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، ریمیک احتمالی نسخه اول و یک Master Collection احتمالی دیگر به میادین باز خواهد گشت. درحال‌حاضر ریمیک Metal Gear Solid 3 مورد انتظارترین پروژه مجموعه است؛ اثری که شرکت کونامی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ تقدیم گیمرها می‌کند.

با اینکه شرکت Konami درباره Metal Gear Solid Delta: Snake Eater سکوت کرده است، طرفدارها می‌توانند یک مجموعه ویدیو را در یوتیوب مشاهده کنند که به پخش تریلر جدیدی از این بازی در آینده نزدیک اشاره دارد. دیوید هیتر، صداپیشه سالید اسنیک در اولین قسمت از این مجموعه ویدیو به میراث MGS می‌پردازد و طرفدارها را به سفری در گذشته‌های دور می‌برد. بااین‌حال اظهارنظر این صداپیشه در انتهای ویدیو توجه همه را به خود جلب کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

ظاهرا دیوید هیتر تأیید می‌کند که قسمت‌های بعدی این مجموعه ویدیو روی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تمرکز خواهند داشت و احتمالا گیم‌پلی، ویدیوهای پشت صحنه و بخش‌های دیگری از بازی را به نمایش می‌گذارد. این صداپیشه گفت: «در ادامه به این ریمیک پرماجرای مورد انتظار می‌پردازیم.» کونامی از زمان نمایش گیم‌پلی Metal Gear Solid 3 Remake در رویداد ایکس باکس جزئیات بیشتری از بازی را منتشر نکرده است.

شرکت سونی در پلی استیشن شوکیس سال ۲۰۲۳ از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی کرد. ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» در گذشته شرکت Konami تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی مخفی‌کاری با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد.

اظهارات اخیر دیوید هیتر باعث هیجان بسیاری از طرفدارها شده است؛ چراکه میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان می‌خواهند نگاه دقیق‌تری به ریمیک متال گیر سالیذ ۳ داشته باشند. شرکت کونامی هنوز زمان دقیق عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را اعلام نکرده است، اما این بازسازی مورد انتظار در زمان عرضه دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده