نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸

بازی Dungeons and Dragons جدید تایید شد

گیم‌لافت از همکاری با شرکت Wizards of the Coast برای توسعه یک بازی براساس سری Dungeons and Dragons خبر داد.

مجوز Dungeons and Dragons در سال گذشته با عرضه بازی Baldur's Gate 3 به موفقیت‌های بزرگی رسید و طرفداران جدید بسیاری را به خود جذب کرد. همین موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که این سری پتانسیل گسترش بیشتر را دارد و به‌نظر می‌رسد استودیو Wizards of the Coast به‌عنوان مالک آی‌پی در همین مسیر حرکت خواهد کرد. درحال‌حاضر اطمینان داریم در آینده بازی‌های نقش‌آفرینی بزرگی به‌مانند Baldur’s Gate براساس سری Dungeons and Dragons ساخته خواهند شد و حال مشخص شده است یکی از آن‌ها توسط گیم‌لافت توسعه می‌یابد.

شرکت گیم‌لافت که توسعه بازی Disney Dreamlight Valley و بسیاری از بازی‌های محبوب موبایل را در کارنامه دارد، اخیرا تایید کرد با شرکت Wizards of the Coast برای توسعه یک بازی جدید براساس سری Dungeons and Dragons همکاری می‌کند. این بازی قرار است ترکیبی از ویژگی‌های سایر سبک‌ها که لزوما به سری Dungeons and Dragons ارتباط ندارند را ارائه دهد.

بازی آینده روی کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه می‌شود و گیم‌لافت آن را با هدف ارائه تجربه‌ای کوآپ و ترکیبی منحصربه‌فرد از ویژگی‌های خلاقانه در سبک‌های بقا، شبیه‌ساز زندگی، نقش‌آفرینی و اکشن خواهد ساخت. گیم‌لافت دراین‌باره افزود: «بازیکن‌ها می‌توانند منتظر یک ماجراجویی منحصربه‌فرد باشند که در آن داستانی غنی از مجموعه افسانه‌ای Dungeons and Dragons با ویژگی‌های گیم‌پلی بقامحور، منعطف، مبتنی‌بر همکاری و تهدیدآمیز ترکیب شده‌اند.»

استودیو سازنده هم‌اکنون به‌دنبال استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای کار روی این پروژه است. درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از نام یا زمان عرضه این پروژه پخش نشده و باید تا اطلاعیه‌های رسمی گیم‌لافت در آینده منتظر بمانیم. توسعه‌دهنده تنها یک تصویر هنری از بازی آینده به اشتراک گذاشته است که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

شخصیت‌های بازی Dungeons and Dragons شرکت گیم‌لافت


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده