// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

زمان رونمایی از محتواهای آتی اورواچ ۲ اعلام شد

ارون کلر، کارگردان Overwatch 2 اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از فصل دهم بازی را پیش از شروع در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همزمان با به پایان رسیدن فصل ۹ بازی Overwatch 2 در هفته‌‌های آتی، سازندگان این اثر پیش از آغاز فصل بعدی با پخش ویدیویی جزئیات بیشتری از فصل دهم را دردسترس گیمرها قرار خواهند داد. این ویدیو که با نام Developer Update شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) پخش خواهد شد. ارون کلر، کارگردان اورواچ ۲ در این نمایش از به‌روزرسانی‌های آتی و فصل دهم بازی که «تبدیل به یک فصل عالی خواهد شد»، صحبت خواهد کرد.

شرکت بلیزارد در سال گذشته اعلام کرد که فصل دهم اورواچ ۲ شامل یک شخصیت از کلاس Damage با نام Venture می‌شود. همچنین حالت PvP جدیدی با نام Clash که در آن بازیکن‌ها برای تسخیر پنج نقطه در نقشه‌های مختلف به رقابت می‌پردازند، برای فصل بعدی این بازی در نظر گرفته شده است. در این حالت اولین گروهی که به حداکثر امتیاز برسد یا تا پایان مسابقه بیشترین امتیاز را داشته باشد، پیروز خواهد بود.

حالت کلش با نسخه بهبودیافته نقشه Hanamura (که اکنون با نام Hanaoka شناخته می‌شود) به‌عنوان اولین نقشه، جایگزین حالت منسوخ Assault خواهد شد. فصل‌های بعدی میزبان مضامین متفاوتی مانند اسطوره‌های مصری و دنیاهای موازی (که در آن‌ها نقش شخصیت‌های مثبت و منفی در داستان جابه‌جا شده است) خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده