نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

فروش Helldivers 2 بیش از هشت میلیون نسخه تخمین زده می‌شود

یکی ار تحلیلگرهای شرکت TD Cowen میزان فروش فعلی Helldivers 2 را بیش از هشت میلیون نسخه تخمین زد.

بازی Helldivers 2 در حالی موفقیت‌های زیادی را برای استودیو Arrowhead Game به ارمغان آورد که دیگر آثار لایو-سرویس اخیر نظیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و Skull and Bones در انجام این کار ناکام بودند. ماه قبل یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو اروهد گیم اعلام کرد که هل‌دایورز ۲ تقریبا سه میلیون نسخه فروش داشته است، اما بی‌تردید میزان فروش این بازی شوتر سوم-شخص از آن زمان افزایش پیدا کرده است.

جیسون شرایر از رسانه Bloomberg اخیرا در گزارش جدیدی به اظهارات داگ کروتز، تحلیلگر شرکت TD Cowen اشاره کرد که میزان فروش بازی Helldivers 2 را بیش از هشت میلیون نسخه تخمین زده است. با اینکه این موضوع تاکنون به تأیید شرکت سونی و استودیو Arrowhead Game نرسیده است، این تحلیلگر ادعا می‌کند که این میزان فروش هر هفته افزایش می‌یابد: «ما بر این باوریم که عملکرد این بازی بسیار فراتر از انتظارات بوده است.»

بازی Helldivers 2 در ماه فوریه ۲۰۲۴ در صدر جدول فروش انگلستان قرار گرفت که اعتبار بیشتری به این ادعا می‌بخشد. شرکت سیرکانا نیز اعلام کرد که فروش هل‌دایورز ۲ در سومین هفته انتشار کماکان در منطقه آمریکا روبه افزایش است. این بازی در ماه فوریه ۲۰۲۴ به محبوب‌ترین بازی پلی استیشن 5 تبدیل شد و در رقابتی تناتنگ از Final Fantasy 7 Rebirth پیشی گرفت. این بازی در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده