نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Hellblade 2 دارای حالت Photo Mode خواهد بود

استودیو Ninja Theory تأیید کرد که بازی اکشن ماجراجویی Senua’s Saga: Hellblade 2 در زمان عرضه دارای حالت Photo Mode خواهد بود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در نمایش‌های پیشین از نظر بصری بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسید و کاربران زیادی معمولا در چنین آثار زیبایی تقاضای حالت Photo Mode را دارند تا بتوانند تصاویر سفارشی بی‌شماری را ثبت کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی هل‌بلید ۲ این امکان را برای طرفدارها فراهم می‌کند.

استودیو Ninja Theory اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس تأیید کرد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از زمان عرضه در ماه مه دارای حالت Photo Mode خواهد بود. با اینکه این توسعه‌دهنده جزئیاتی از ابزارها و گزینه‌های حالت عکاسی به اشتراک نگذاشت، تصاویر جدیدی از بازی را منتشر کرد که برای ثبت آن‌ها از این حالت استفاده شده است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از همان روز اول انتشار به گیم پس راه خواهد یافت. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. طول داستان هل‌بلید ۲ حدود ۷.۵ ساعت است؛ درحالی‌که بازیکن‌ها برای تجربه تمام محتویات به ۹ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده