نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۴

تریلر جدیدی از بازی چندنفره و لغو شده‌ی مرد عنکبوتی فاش شد

دومین تریلر فاش شده از بازی لغو شده و مولتی‌پلیر Spider-Man: The Great Web، پتانسیل بالای این بازی برای ارائه‌ی یک تجربه جذاب ابرقهرمانی را نشان می‌دهد.

بازی چندنفره Spider-Man: The Great Web اولین‌بار سال ۲۰۲۳ و در اطلاعات فاش شده از استودیوی اینسامنیاک لو رفت. البته این بازی قبل از اینکه شانس شروع فرایند توسعه را داشته باشد، توسط استودیوی سازنده لغو شد. بااین‌حال، تریلر معرفی بازی اخیراً فاش شد که به‌نظر پتانسیل بالایی را برای یک تجربه کوآپ ابرقهرمانی نشان می‌داد. حالا ویدیو دیگری از این پروژه فاش شده است که مبارزات مرد عنکبوتی در شرایط نابسامان نیویورک را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

از زمان هک اطلاعات استودیوی اینسامنیاک در سال ۲۰۲۳، بسیاری از برنامه‌های آینده‌ی این تیم از قبیل بازی Spider-Man 3 و Marvel’s Wolverine پیش از معرفی رسمی در اینترنت فاش شدند. حالا و با گذشت چند ماه، به‌نظر می‌رسد که این اطلاعات هنوز به پایان نرسیده است. اخیراً تریلری از Spider-Man: The Great Web در اسناد فاش شده‌ی این تیم مشاهده شده بود و حالا در کمتر از ۲۴ ساعت، ویدیو دومی از این بازی در اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازی باوجود لغو فرایند ساخت، می‌توانست پتانسیل بالایی داشته باشد.

در شرایطی که بازی Helldivers 2 پتانسیل بسیار خوبی را برای بازی‌های لایو سرویس پلی استیشن نشان می‌دهد، به‌نظر می‌رسد که سونی می‌توانست با بازی چندنفره  مرد عنکبوتی نیز یک پدیده‌ی بزرگ دیگر را برای خود داشته باشد. در میان اطلاعاتی که از اینسامنیاک فاش شد، خبر لغو فرایند توسعه بازی چندنفره Spider-Man نیز به چشم می‌خورد. البته در آن زمان تصاویری از این بازی منتشر نشده بود.

این درحالی است که هر دو این تریلرها نشان می‌دهند که بازی در وضعیت نسبتاً آماده و کم نقصی قرار داشته است. گفته می‌شود که ممکن است این ویدیوها صرفاً جهت معرفی بازی آماده شده باشند، اما با قضاوت از جزئیات مشاهده شده در گیم‌پلی آن‌ها، برخی معتقد هستند که بازی لغو شده‌ی اینسامنیاک در انتهای راه فرایند ساخت یا اصطلاحاً «گُلد شدن» به‌نظر می‌رسد.

در این ویدیو دنیای مورد تصور اینسامنیاک با حال و هوای کوآپ را مشاهده می‌کنیم که درست مثل ویدیوی اول، از المان‌های فعلی بازی‌های اسپایدرمن استفاده می‌کند و در آن به توضیح فلسفه‌ی The Great Web می‌پردازد. گفته می‌شود که این بازی قرار بود در دنیایی شبیه به GTA Online ساخته شود و توسعه‌دهندگان این تیم، قصد معرفی شخصیت‌های منفی متعددی از جمله Sinister Six در این بازی لایو سرویس را داشتند. همچنین صداپیشگی این ویدیو، برعهده یوری لونتال، صداپیشه شخصیت پیتر پارکر است.

درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده