// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

با پیش‌خرید NBA 2K16 این بازی را چهار روز زودتر تجربه کنید

افرادی که NBA 2K16 را پیش‌خرید کنند قادر به دسترسی به بازی  چهار روز زودتر از دیگران هستند. 2K‌ تایید کرد که بازی NBA 2K16 در اروپا و آمریکای شمالی، ۲۶ سپتامبر عرضه می‌شود.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر از طرفداران پر و پا قرص سری NBA هستید و برای شما انتظار تجربه‌ی هرچه زودتر تازه‌ترین شماره این سری سخت است. 2K در خبری خوشحال کننده اعلام کرد که پیش‌خرید کنندگان NBA 2K16، قادر هستند تا بازی را چهار روز زودتر از سایرین تجربه کنند.  البته این تنها پاداش پیش‌خرید این بازی نیست. تبلیغاتی که «Early Tip-off Weekend» نام گذاری شده علاوه بر اعلام خبر فوق، اعطای ۱۰ هزار ارز مجازی بازی NBA 2K16 را نیز تایید کرده است.

دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و البته رایانه‌های شخصی بسته‌ی ویژه MyTEAM Emerald را دریافت می‌کنند.  البته 2K نسل گذشته کنسول‌ها را نیز فراموش نکرده و بسته‌ی ویژه MyTEAM Gold Booster را به همراه یک بازیکن تضمینی  و چهار آیتم اضافه طلایی برای دارندگان کنسول‌های قدیمی در نظر گرفته است.

بازی NBA 2K16 چهارم مهرماه ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده