// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰

سازنده Palworld پیشنهادهای ادغام یا همکاری را در نظر خواهد گرفت

مدیرعامل استودیو Pocketpair، سازنده بازی Palworld می‌گوید آنها پیشنهادات همکاری یا ادغام را در نظر خواهند گرفت.

سخت بتوان تصور کرد در سال ۲۰۲۴ شاهد شگفتی بزرگ‌تری از بازی Palworld در صنعت ویدیوگیم باشیم. این بازی بقا در ماه ژانویه به‌صورت ارلی اکسس عرضه شد و در مدت یک ماه توانست بالای ۲۵ میلیون بازیکن جذب کند. می‌توان ادعا کرد استودیو Pocketpair با همین اثر توانسته است نام خود را زبان‌ها بیاندازد. اما برنامه آنها برای آینده چیست؟

اخیرا تاکورو میزوبه، مدیرعامل پاکت‌پیر در مصاحبه با رسانه بلومبرگ درباره احتمال خریداری شدن صحبت کرد و گفت با اینکه آنها از مستقل بودن راضی هستند، اما پیشنهادهای همکاری یا ادغام را در نظر خواهند گرفت. البته او ادامه داد این سازنده دراین‌باره در حال گفتگو با شرکت مایکروسافت نیست و همچنین قصد ندارند به شرکتی سهامی عام تبدیل شوند.

میزوبه می‌گوید پاکت‌پیر بی‌توجه به اتفاقات آینده همچنان استودیویی کوچک باقی خواهد ماند. این توسعه‌دهنده قبلا گفته بود به کارمندان زیادی نیاز دارد؛ اما با وجود تلاش برای گسترش خود برای پشتیبانی مناسب‌از Palworld، آنها همچنان می‌خواهند چندین بازی کوچک بسازند. میزوبه گفت: «بازی‌های AAA با بودجه بالا مناسب ما نیستند.»

باتوجه‌به اوضاع کنونی Pocketpair، این استودیو هدف مناسبی برای خریداری در صنعت ویدیوگیم خواهد بود. بازی Palworld این استودیو با بودجه ۶.۷ میلیون دلاری توانست چندین میلیارد ین درآمدزایی کند.

بازی Palworld هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شده است. همچنین استودیو سازنده در حال گفتگو است تا آن را برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده