// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

موج تعدیل نیرو به استودیو سازنده Apex Legends رسید

استودیو ریسپاون اینترتینمنت در جریان تعدیل نیروها در شرکت الکترونیک آرتز، تعدادی از کارمندان خود را از دست داد.

استودیو Respawn Entertainment، سازنده بازی‌هایی مانند Titanfall 2 ،Star Wars Jedi: Survivor و Apex Legends در راستای اخراج نیروها در شرکت Electronic Arts، تحت تأثیر این تعدیل نیروها قرار گرفت. تعدادی از کارمندان حاضر و اخراج‌شده این استودیو مانند ارون استامپ، طراح مراحل بازی ایپکس لجندز در شبکه مجازی ایکس (توییتر سابق) نسبت‌به این اتفاق واکنش نشان دادند.

استامپ در راستای اخراج کارمندان در تیم توسعه‌دهندگان ایپکس اظهار داشت: «امروز تعدیل نیروها به تیم ایپکس رسید. دیدن اخراج افرادی که نزدیک به سه سال با آن‌ها کار کردم، خوشایند نیست. امیدوارم هرچه زودتر بتوانند از این شرایط سخت گذر کنند.» همچنین الکس اکرمن، سرپرست شبکه‌های مجازی ایپکس لجندز اعلام کرد که بخشی از این تعدیل نیروها بوده است.

او طی پیامی در شبکه مجازی ایکس از طرفداران بازی و استودیو ریسپاون تشکر کرد و گفت: «پس از گذشت ۲۰ فصل از بازی ایپکس لجندز و ۵ سال فعالیت در استودیو ریسپاون، دیگر نیازی به کار من نبود و اخراج شدم. کار روی این بازی و پشتیبانی از جامعه طرفداران آن یکی از بهترین بخش‌های زندگی من به‌حساب می‌آید و این موضوع باعث افتخار من است. لجندها از بابت همه‌چیز ممنون هستم.»

ریسپاون همزمان با لغو توسعه بازی‌ داستانی خود در ماه فوریه شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد؛ اثری شوتر اول-شخص از دنیای جنگ ستارگان که ظاهرا شامل محیط‌های باز و بزرگ می‌شد و داستان یک مندلورین را روایت می‌کرد. به‌نظر می‌رسد که این استودیو در حال کار روی یک بازی جدید واقع در دنیای Titanfall است، اما این اثر دنباله سری تایتان‌فال نخواهد بود و درعوض یک بازی فرعی با سبک و سیاق ایپکس لجندز است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده