نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر زمان عرضه Rise of the Ronin؛ ظهور رونین

شرکت سونی تریلر زمان عرضه Rise of the Ronin را در آستانه عرضه بازی با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

با اینکه به این زودی‌ها نباید منتظر بازی‌های پرچمدار آتی استودیوهای فرست-پارتی سونی بود، طرفدارها در طول این مدت می‌توانند به‌سراغ تجربه آثار استودیوهای شریک پلی استیشن بروند. بازی Rise of the Ronin استودیو Team Ninja یکی از همین آثار خواهد بود که به‌زودی دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی تریلر زمان عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی را پخش کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Rise of the Ronin به‌عنوان نخستین بازی جهان-باز استودیو Team Ninja در اواخر قرن ۱۹ ژاپن جریان دارد و جنگ بوشین در سال‌های پایانی دوره ادو را به تصویر می‌کشد. در این بازی گیمرها کنترل یک رونین را در دست می‌گیرند که در میان درگیری نیروهای حاکم شوگون‌سالاری توکوگاوا و جناح شورشی ناراضی از نفوذ روبه رشد غرب در ژاپن گرفتار شده است. این بازی ۹۶ گیگابایت حجم دارد و از امروز مورخ ۲۵ اسفند (۱۵ مارس) قابل دانلود است.

بازی Rise of the Ronin دارای بخش ساخت و شخصی‌سازی شخصیت خواهد بود و سه درجه سختی Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (دشوار) را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بازی فاقد بخش PvP است، اما می‌توان برای تکمیل مأموریت‌های داستانی اصلی به‌شکل آنلاین به سه بازیکن دیگر ملحق شد. بازی رایز آو رونین در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) منحصرا دردسترس کارران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده