نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷

بازی No Rest for the Wicked به اتصال دائم اینترنت نیاز ندارد

طبق گفته یکی از بنیانگذاران استودیو مون، برای تجربه بازی No Rest for the Wicked به‌صورت تک‌نفره نیازی به اتصال اینترنت نیست.

در چند وقت اخیر آثار مطرحی مثل بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Nightingale به‌دلیل عدم امکان تجربه آفلاین با واکنش‌های منفی روبه‌رو شدند. بااین‌حال استودیو مون برای آن دسته از افرادی که قصد تجربه بازی No Rest for the Wicked را به‌شکل آفلاین دارند، خبر خوبی دارد. گنادی کورول، یکی از موسسان استودیو مون اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که برای تجربه این بازی اکشن نقش‌آفرینی در حالت تک‌نفره نیازی به اتصال اینترنت وجود ندارد.

کورول در این رابطه گفت: «اگرچه بازی Wicked از ابتدا برپایه حالت چندنفره طراحی شده بود، اما ما نخواستیم که بخش آفلاین آن طوری به‌نظر برسد که اولویت دوم ما بوده است و می‌خواهیم اگر کیفیت اتصال اینترنت بازیکن‌ها زمانی ایده‌آل نباشد، باز هم بتوانند بازی را تجربه کنند.»

نسخه نهایی بازی No Rest for the Wicked در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد، بااین‌حال نسخه دسترسی زودهنگام آن در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ازطریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

این بازی شامل حالت کوآپ می‌شود که از حداکثر چهار بازیکن به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند و همچنین بازی دارای یک بخش بازیکن دربرابر بازیکن خواهد بود. پس از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده