نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ عرضه بازی TopSpin 2K25 با انتشار تریلر جدید مشخص شد

بازی شبیه‌ساز مسابقات تنیس TopSpin 2K25 در سه نسخه و با قیمت نسخه استاندارد ۷۰ دلار برای پی سی و کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد.

2K در ماه ژانویه ۲۰۲۴ رسما از بازی جدید سری TopSpin به‌نام TopSpin 2K25 رونمایی کرد. استودیوی Hangar 13، توسعه‌دهنده بازی‌هایی مانند Mafia 3 مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد. حالا و بعد از معرفی بازی با نمایش یک تیزر از محتوای موردانتظار آن، TopSpin 2K25 با نمایش تریلری به‌صورت کامل معرفی شده و تاریخ عرضه آن نیز مشخص شده است. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشا از یوتیوب

بازی TopSpin 2K25 شامل چند حالت بازی مختلف می‌شود که برخی از آن‌ها از دیگر بازی‌های ورزشی 2K الهام گرفته شده‌اند. بخش MyCareer امکان بازی به‌عنوان یک تنیسور حرفه‌ای آینده‌دار را که به نقاط مختلف جهان سفر کرده و با شماری از رقبای رده بالای رقابت می‌کند برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با تکمیل مسابقاتی از قبیل ویمبلدون، رولند گاروس و یو‌ اس اوپن و استرالیا اوپن در رنکینیگ جهانی پیشرفت کند.

علاوه‌بر‌این، بخش‌های World Tour و 2K Tour نیز به‌عنوان بخش چندنفره بازی ارائه شده است تا با پشتیبانی کامل از کراس‌پلی روی کنسول و پی سی، بازیکنان را در مقابل هم قرار دهد. همچنین بازیکنان می‌توانند در حالت TopSpin Academy و ازطریق تمرین در یک کمپ تمرینی با صدای جان مک‌اینور، اسطوره تنیس جهان به تقویت مهارت‌های خود در بازی بپردازند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از آیتم‌های شخصی‌سازی ظاهر بازیکنان، کاراکتر ویژه خود را در MyPlayer طراحی کنید و در بخش‌های چندنفره به رقابت بپردازید.

استادیوم بازی در بازی TopSpin 2K25

بخش روستر بازی TopSpin 2K25 نیز امکان بازی به‌عنوان یکی از ۲۵ تنیس باز حرفه‌ای برتر جهان را فراهم کرده است که شامل اسامی شناخته شده‌ای مانند راجر فدرر، سرنا ویلیامز، کارلوس آلکاراس، ایگا شفیونتک، فرانسیس تیافو و آندره آغاسی در این فهرست دیده می‌شوند. همچنین شماری از استادیوم‌های بین‌المللی برجسته جهان در این بازی وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به ایندیان ولز، La Caja Magica، پالا آلپیتور و فورو ایتالیکو اشاره کرد.

این بازی در زمان عرضه در سه نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که نسخه استاندارد آن روی کنسول‌های نسل قبل ۶۰ دلار و روی کنسول‌های نسل نهمی ۷۰ دلار قیمت دارد. علاوه‌براین یک نسخه دیلاکس نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که ۱۰۰ دلار قیمت دارد و علاوه‌بر خود بازی پایه شامل چند امتیاز ویژه درون بازی مثل آیتم‌های ظاهری ویژه، واحد پول درون بازی و مهارت‌های تقویت‌ شده‌ی بازیکنان در بخش MyPlayer می‌شود. همچنین خریداران این نسخه سه روز زودتر از سایرین امکان تجربه بازی را خواهند داشت.

نسخه های مختلف بازی TopSpin 2K25

درنهایت نسخه Grand Slam بازی گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ی آن است که علاوه‌بر بسته‌ی محتوای Grand Slam Champions Pack که شامل Championship Racket و Champion Serve می‌شود، هشت آیتم ظاهری مخصوص و قابلیت All Access Pass را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد که ۶ فصل پس از عرضه بازی از Centre Court Pass را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. این نسخه هم ۱۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

سرنا ویلیامز و راجر فدرر به‌عنوان ستاره‌های روی کاور نسخه Standard و Grand Slam Editions بازی انتخاب شدند و روی کاور نسخه Deluxe Edition بازی هم کارلوس آلکاراس، ایگا شفیونتک و فرانسیس تیافو حضور دارند.

بازی TopSpin 2K25 قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. درحال‌حاضر استودیو هنگر ۱۳ روی نسخه بعدی بازی مافیا کار می‌کند که احتمالا در سیسیل جریان دارد و داستان سوءاستفاده‌های خانواده دون سالیری در اواخر قرن بیستم را به تصویر می‌کشد. ظاهرا این بازی شباهت بیشتری به دو نسخه اول مافیا دارد و خطی‌تر خواهد بود. آگهی‌های شغلی Hangar 13 نیز نشان می‌دهند که این نسخه با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده