// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر بتلفیلد ۲۰۴۲ محتوای جذاب فصل هفتم را نمایش می‌دهد

شرکت الکترونیک آرتز با پخش تریلر جدیدی از Battlefield 2042 تاریخ شروع فصل هفتم بازی را اعلام کرد.

فصل هفتم بازی Battlefield 2042 که طرفداران مدت‌ها است در انتظار آن هستند، در تاریخ ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) منتشر خواهد شد. این فصل که با نام Turning Point شناخته می‌شود، نقشه‌های جدید، سلاح‌های تازه و حالت‌های مختلفی را به این بازی اضافه خواهد کرد. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ از تاریخ ۲ الی ۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴) به‌صورت رایگان قابل تجربه است و پیشرفت بازیکن‌ها در این دوره قابل انتقال به نسخه کامل خواهد بود.

شرکت Electronic Arts همزمان با پخش تریلر جدیدی از فصل هفتم بتلفیلد ۲۰۴۷ دو نقشه جدید این بازی با نام‌های Haven (واقع در کشور شیلی) و Stadium (واقع در کشور قطر) را به نمایش گذاشت. این محیط‌های جدید می‌تواند طرفداران مجموعه بازی Battlefield را به‌ وجد آورد؛ چراکه برای مثال نقشه هیون کوچه‌های به‌هم پیوسته، خیابان‌های باریک و ساختمان‌های متعددی برای مبارزه در آن‌ها را در اختیار گیمرها  قرار می‌دهد.

فصل هفتم سلاح‌های متفاوتی مانند AK 5C ،SCZ-3 ،SRAW و DFR LMG را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از هواپیمای بمب‌افکن ثابت‌بال جدید با نام XFD-4 Draugr (که می‌تواند به بمب‌های ساده یا الکترومغناطیسی مجهز شود) در سرتاسر نقشه‌ خرابی به بار آورند. گیمرها همزمان با وجود رویدادهای تازه، بتل‌ پس جدید و چالش‌های گوناگون می‌توانند تا هفته‌ها سرگرم شوند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده