// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

درک داستان Alone in the Dark نیازمند تجربه هر دو قهرمان بازی است

استودیو سازنده ریبوت Alone in the Dark اعلام کرد که برای درک کامل داستان بازی باید حداقل دو بار آن را تکمیل کنید.

سری Alone in the Dark فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، اما اکنون و در دوران طلایی بازی‌های ترسناک بقامحور، شرکت THQ Nordic و استودیو Pieces Interactive امیدوارند تا ریبوت جدید آن‌ها دوباره مجموعه یادشده را بر سر زبان‌ها بیاندازد. قبل از عرضه ریبوت Alone in the Dark، استودیو سازنده صفحه سوالات متداول بازی را روی پلتفرم استیم منتشر کرد که شامل جزئیات جدیدی درباره این بازی ترسناک است.

طبق گفته استودیو Pieces، یک بار تجربه Alone in the Dark تقریبا هشت ساعت طول خواهد کشید، اما برای درک کامل داستان بازی باید حداقل دو بار آن را تجربه کنید: «اگر داستان اصلی را با عجله تمام کنید، تقریبا به ۸ ساعت نیاز خواهید داشت، اما فراموش نکنید که برای درک کامل داستان باید حداقل دو بار بازی را تمام کنید؛ یک‌بار در نقش امیلی و یک‌بار در نقش ادوارد.»

سال قبل آندریاس اشمیدکر از شرکت THQ Nordic هم گفته بود که تکمیل بخش داستانی هر شخصیت بین ۶ تا ۱۰ ساعت طول خواهد کشید. توسعه‌دهنده ریبوت در همین بخش سوالات متداول گفت که برخلاف دموی Alone in the Dark، این اثر یک شبیه‌ساز پیاده‌روی نخواهد بود و شامل مجموعه‌ای از دیالوگ/کاوش، حل معما و مبارزات است.

بازی Alone in the Dark در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده