نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

فصل جدید Dead by Daylight با محتوای جذابی از راه رسید

بازی Dead by Daylight در فصل All Things Wicked میزبان قاتل، بازمانده و نقشه جدیدی شد.

شرکت Behaviour Interactive اعلام کرد که بازی چندنفره ترسناک بقامحور Dead by Daylight فصل جدیدی با نام All Things Wicked را آغاز کرده است. این فصل یک قاتل به نام The Unknown، یک بازمانده به نام Sable Ward و نقشه جدیدی تحت عنوان Greenville Square را دردسترس کاربران تمام پلتفرم‌های بازی قرار می‌دهد.

کاراکتر The Unknown یک قاتل تهاجمی است که توانایی‌هایی نظیر افزایش سرعت هنگام تعقیب بازمانده‌ها از درون موانع دارد. این قاتل می‌تواند از توانایی‌هایی مانند Unforeseen و Undone استفاده کند که هر دو باعث گمراهی و ایجاد برخی موانع بر سر راه بازمانده‌های در حال فرار می‌شوند. کاراکتر سیبل وارد دارای توانایی‌های Strength in Shadows و Wicked است و به‌واسطه قابلیت Invocations آگاهی بیشتری نسبت‌به موجودات ماوراطبیعی دارد.

نقشه Greenville Square نیز در فصل All Things Wicked به بازی Dead by Daylight اضافه شد. بازیکن‌ها درکنار همه این موارد می‌توانند انتظار لوازم تزئینی انحصاری برای The Unknown و Sable Ward را داشته باشند. گیمرها اکنون می‌توانند به تجربه محتوای تازه این فصل در همه پلتفرم‌ها نظیر کامپیوتر و کنسول‌ها بپردازند.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده