نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

زمان انتشار System Shock Remake برای کنسول‌ها اعلام شد

بازی System Shock Remake تقریبا یک سال پس از عرضه برای کامپیوتر دردسترس کاربران کنسول‌ها قرار می‌گیرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان انتشار بازی System Shock Remake برای کنسول‌ها مشخص شده است. استودیو Nightdive اعلام کرد که نسخه ریمیک سیستم شاک در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی در کنسول‌ها دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر قهرمان مونث و یک پایان گسترش‌یافته خواهد بود.

ریمیک System Shock در ماه مه سال ۲۰۲۳ دردسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. استودیو نایت‌دایو از زمان انتشار بازی برای کامپیوتر درباره نسخه کنسولی سکوت کرده بود و تنها به این موضوع اشاره کرد که این نسخه‌ها در «زمان مناسب» به‌دست گیمرها می‌رسند. در سپتامبر سال گذشته ریمیک سیستم شاک توسط سازمان ESRB برای کنسول‌ها رده‌بندی سنی شد که نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی برای پلتفرم‌های بیشتر در آینده نه‌چندان دور داشت.

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ استودیو Nightdive جزئیات بیشتری از توسعه نسخه کنسولی بازی System Shock Remake ارائه کرد. این توسعه‌دهنده اظهار داشت که تولید ریمیک سیستم شاک بدون مشکل پیش می‌رود، اما همچنان به چند مرحله تضمین کیفی نیاز دارد. تنوع دشمنان در مراحل پایانی، تغییرات جزئی در Citadel، خلق یک نوع دشمن تازه، سیستم تجزیه کامل و به‌روزرسانی جلوه‌ سلاح‌ها از پیشرفت‌های نسخه ریمیک سیستم شاک است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده