نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر بازی چندنفره اسپایدرمن رویارویی با دشمنان را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی چندنفره سرویس‌محور Spider-Man: The Great Web فاش شد که مدتی پیش توسط سونی لغو شده بود.

پس از هک عظیم استودیوی اینسامنیاک گیمز در چند ماه پیش، تقریبا تمام پروژه‌های در دست ساخت این استودیو فاش شدند و اطلاعات زیادی از آن‌ها داریم. بعد از این اتفاق، اطلاعاتی از یک بازی چندنفره سرویس‌محور براساس مجموعه اسپایدرمن لو رفتند که طبق گزارش‌ها توسعه آن لغو شده است. اکنون تریلر جدیدی از این بازی که Spider-Man: The Great Web نام داشت، در اینترنت منتشر شده است.

قرار بود این بازی یک اثر مولتی‌پلیر پنج نفره سرویس‌محور باشد، اما در ادامه سونی ساخت آن را لغو کرد. تریلر Spider-Man: The Great Web محصولی جذاب و زیبا را نشان می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این‌طور که این تریلر نشان می‌دهد، این بازی قرار بود تجربه‌ای هیجان‌انگیز از مبارزه با گروه ۶ خبیث در شهر نیویورک ارائه بدهد و به‌نظر می‌رسد که از عناصر مولتی‌ورس نیز استفاده می‌کرد. همچنین بازیکن‌ها این امکان را داشتند تا شخصیت‌های عنکبوتی خود را به هر شکلی دوست داشتند، شخصی‌سازی کنند. یوری لوونتال، صداپیشه شخصیت پیتر پارکر در مجموعه بازی‌های Marvel’s Spider-Man راوی این تریلر است. بااین‌حال مشخص نیست که این اثر به آن سری از نظر داستانی ارتباطی داشت یا خیر.

درحال‌حاضر استودیوی اینسامنیاک گیمز مشغول توسعه بازی Marvel’s Wolverine، اسپین-آف اسپایدرمن با محوریت ونوم و بازی Marvel’s Spider-Man 3 است.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده