// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶

بازی F1 Manager 2024 با انتشار تریلری معرفی شد

بازی F1 Manager 2024 امکان خارج شدن بازیکن‌ها از مسابقه، مذاکره‌های متفاوت قراردادی، هوش‌مصنوعی بهبودیافته تیم حریف و غیره را در اختیار پلیرها قرار می‌دهد.

استودیو Frontier Developments همزمان با انتشار تریلری از بازی F1 Manager 2024 رونمایی کرد. مدیریت فرمول ۱ در سال ۲۰۲۴ فصل جدیدی را به‌همراه اتومبیل‌های جدید در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌‌دهد. همچنین یک قالب F1 Sprint به‌روزشده، ۱۰ تیم رسمی، قابلیت شخصی‌سازی طرح خودرو و لوگوی لباس‌ها، امکان استخدام نیروها و راننده و جذب اسپانسرها برای موفقیت تیم به این اثر اضافه شده است.

سیستم جدید روحیات برای انگیزه دادن به نیروها همزمان با امکان خارج شدن بازیکن‌‌ها از مسابقه یا Poaching از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پلیرها می‌توانند با هوش‌مصنوعی بهبودیافته تیم‌های حریف به مذاکره بپردازند. استودیو فرانتیر وعده دوربین‌های جدید و پویا و «رفتار‌های بهبودیافته مسابقه‌ای» را می‌دهد.

بازی F1 Manager 2024 در تابستان ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. استودیو فرانتیر دولوپمنتس پیش از عرضه در تابستان اطلاعات بیشتری از این بازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده