نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

فروش عالی بازی Monster Hunter: World ادامه دارد

شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Monster Hunter: World به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Monster Hunter: World به رکورد فروش جدیدی دست یافته است. شرکت کپکام به‌مناسبت بیستمین سالگرد مجموعه مانستر هانتر اعلام کرد که فروش دیجیتالی و فیزیکی این بازی اکشن نقش‌آفرینی از ۲۵ میلیون نسخه عبور کرده است. البته میزان فروش بازی Monster Hunter World: Iceborne Master Edition نیز در این آمار لحاظ شده است که شامل بازی اصلی و بسته الحاقی Iceborne می‌شود.

شرکت کپکام در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که مجموع فروش بازی‌های Monster Hunter تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) به ۹۷ میلیون نسخه رسیده است. بازی  Monster Hunter: World تا پایان سه‌ماهه سوم سال مالی جاری توانست ۲۴.۱ میلیون نسخه بفروشد؛ درحالی‌که ۱۱.۶ میلیون نسخه از بسته الحاقی آیس‌بورن، ۱۴.۲ میلیون نسخه از بازی Monster Hunter Rise و ۷.۱ میلیون نسخه از بسته الحاقی Sunbreak به فروش رسیده بود.

بازی Monster Hunter: World به پرفروش‌ترین بازی کپکام در طول تاریخ تبدیل شده است. این بازی در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۷ (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۳ اوت ۲۰۱۸) به کامپیوتر (در بستر استیم) راه یافت. بسته الحاقی Iceborne در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹) برای PS4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۸ (۹ ژانویه ۲۰۲۰) برای کامپیوتر عرضه شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده