نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱

جهان Dragon’s Dogma 2 بسیار بزرگتر از انتظارات است

توسعه‌دهنده Dragon’s Dogma 2 می‌گوید جهان این بازی احتمالا گسترده‌تر از گفته‌های گذشته خواهد بود.

همان‌طور که تاکنون در نمایش‌ها و جزئیات ارائه شده از بازی Dragon's Dogma 2 مشاهده کرده‌ایم، بازیکن‌ها با جهانی گسترده مواجه خواهند شد. کپکام تاکنون تایید کرده است جهان این بازی چهاربرابر بزرگتر از نسخه اول خواهد بود و به‌قدری محتوای جانبی در خود جای می‌دهد که احتمالا برخی بازیکن‌ها از تجربه آن‌ها صرف‌نظر کنند. حال هیدیاکی ایتسونو در مصاحبه جدید خود ادعا دارد احتمالا وسعت جهان بازی بسیار بزرگتر از آن‌چه باشد که در ابتدا اعلام شده بود.

ایستونو دراین‌باره توضیح داد: «ما همیشه گفته‌ایم که وسعت نقشه در Dragon's Dogma 2 چهار برابر بازی اول خواهد بود، اما ما هنوز آن را به‌طور دقیق اندازه نگرفته‌ایم و تیم توسعه عقیده دارد بسیار بزرگتر از گفته‌های قبلی است. همچنین تعداد شهرها به‌شکل چشمگیری بیشتر شده است. در نقشه دو کشور بزرگ وجود دارد که هرکدام مناطق سکونتی مختلفی خواهند داشت. بااین‌حال ما به‌جای گسترش اندازه نقشه، تاکید بیشتری روی تراکم آن داشتیم. ما بررسی‌های گسترده‌ای در نقشه انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم مدت زمان لازم برای پیمایش در مناطق مختلف طاقت‌فرسا نباشد.»

سلاخی اژدها با شمشیر در بازی Dragon’s Dogma 2

به‌همین‌خاطر است که یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده Dragon’s Dogma 2 اعتقاد دارد این بازی به‌جای «بازی داستان‌محور» باید به‌عنوان «بازی تجربه‌محور» توصیف شود. هیرابایاشی دراین‌باره افزود: «نقشه بازی صرفا وسیع و بدون هدف نیست بلکه به‌گونه‌ای طراحی شده است که در هرلحظه‌ای که در آن پیمایش می‌کنید، تجربه‌های مفرحی را ارائه دهد. ما به‌جای اندازه نقشه، به تراکم محتوای آن تکیه داریم.»

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. کمپین اصلی این بازی هم‌اندازه با نسخه اول خواهد بود و دنیای آن بیش از هزار شخصیت برای ملاقات دارد. کپکام وعده داده است در موقعیت‌هایی سه باس به‌صورت همزمان درگیر مبارزه با بازیکن می‌شوند و به نظر می‌رسد در این زمان، فرار گزینه چندان مناسبی نباشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده